☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Vet ikke helt hva jeg skal velge - tenkte kanskje jeg kunne få noen tips her inne...
navano Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 vi hadde guds godhets sang i sinnet og å leva det er å elska.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 vi skal ha: "å leva det er å elska", "blott en dag", "kjærlighet til gud"
Leddgikt Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg valgte "Hellig, hellig, hellig" (Jeg er kristen, da) rett etter innmarsj og "Kjærlighet er lysets kilde". Hvis jeg hadde visst om "Guds godhet sang i sinnet" da jeg skulle gifte meg, ville jeg ha valgt den også. Den har så nydelig, romantisk tekst...
Amy85 Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Vi har bryllup om to uker, og har valgt disse salmene: Guds kjærleik er som stranda og som havet Lær meg å kjenne dine veier Deg å få skoda
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Hvor finner man tekstene til disse sangene???
Leddgikt Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 ...Ja, også hadde vi også "Lær meg å kjenne dine veie" :-) Tekstene finner du i Norsk salmebok Evt. søk på google...
Leddgikt Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 ...her er det noen... F. eks. "Guds godhet sang i sinnet" http://www.brudepikene.no/salmer/cms/174
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2007 Nå har jeg endelig valgt salmene jeg også, jeg endte opp med: "Kjærlighet fra Gud" og "Det er så yndig". Så skal jeg ha instrumentalmusikk med trompet rett etter inngang og da skal det spilles Ave Maria - jeg synes den er så nyyyydelig!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå