Reveenka Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hva er storyen her? Og hva slags storm er det som kommer? Skjønner fint lite, men det ser jo spennende ut da.
♥Snulder Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 .... egentlig syns jeg han burde sitte og se beundrende på meg.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Nei for tenk at jeg gjør ikke det, for jeg sitter på kjøkkenet og her er det da ingen tv! Men nå skal jeg legge meg altså;-) Ha en fin kveld, og kos dere videre! Nattinatt:-)
Reveenka Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Ja ikke sant... noen ganger er ikke disse mannfolka til å begripe seg på... c",) Begynte å se på Surface jeg også, men det tør jeg ikke se på mer nåe jeg er alene hjemme...pyse som jeg er... tror forresten snart jeg må svitsje over fra Jericho også Kanskje jeg skulle gått opp for å tørke av antenna så jeg kunne sett nyheten på nrk, men nå er det kanskje bedre å legge seg? Tror jeg følger Klattens eksempel snart c",)
♥Snulder Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Blir nok køya snart her og gitt... jeg skal jobbe dagvakt i morgen.... med levering av småyngel i barnehagen først! Uvant det der!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Ingen som egentlig svarte deg på spørsmålet da:-) Det har eksplodert en atombombe(eller egentlig flere). Og så er det da radioaktivt avfall fra bomben som blir spredd med regnet. Derfor må de komme seg i tilfluktsrommene for å unngå stråleskader. Har sett på de to første episodene. Virker ganske spennende.
Reveenka Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Aha, takk for oppdateringen! Ellers er det ganske vanlig her inne at den opprinnelige tråden fort utarter i noe helt annet enn overskriften viser - gmlinger har jo en tendens til å la de innskutte bisetningene på et eller annet tidspunkt bli hovedemnet.... c",) Da skal jeg fortsette å se neste uke også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå