Karomamma Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Nå er dere sikkert møkkalei av nattahistoriene mine, men jeg skulle bare melde at nå er vi tilbake i gamle leggerutiner. Det tok tre kvelder (eller var det fire?)... Weeeell anyway, i kveld tok det 10 minutter fra jeg sa natta til det var musestille der inne. He he, ikke hverken grining eller roping etter hverken godteri eller sko
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hipp hurra - det er jentene sine det:-)) Den som er sta nok vinner til slutt vet du;-)
♥Snulder Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har visst gått glipp av litt mens jeg har vært i København.... Men som Klatten sier... det ordner seg når man er sta!!! Ps... jeg og Snuldermannen har mått køye sånn i 21-tiden de 3 siste kveldene... bare for å få småttisene til å sove på fremmed sted.... Deilig å være hjemme kan man si!!
Reveenka Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Flinke er dere begge to, både du og snuppa (eller alle tre...?) c",)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 ordner seg for snille jenter vet du ;o) så godt det må være å få orden på legginga igjen.men jeg innrømmer at jeg tenker mye på hun som ropte å ville ha sko på =0) å på mamman og pappan som sleit noen kvelder.hurra for stae foreldre ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå