Gå til innhold

Da kom vår lille prins =)


Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da etter 13 dager overtid kom nurket. lille Henrik. en 27 timers lang fødsel, men gud for en flott premie =) han var 4110g og 53 lang og 36 rundt hoden. en parfekt liten/stor kar =) fødsels historien kommer senere. orket ikke være på sykehuset lenger så vaer der bare 1 og en halv dag.. godt å komme hjem =) nå skal vi kose oss =) sender masse føde støv. *****************************************'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som jeg får alt støvet for meg selv :)

 

Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen.

Kos dere masse

Skrevet

nå ligger det bilde ute på profilen oxo

 

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!!!

 

Sønnen din er nydelig :-D

kos dere masse sammen!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen! :-) *fange opp så mye fødestøv som mulig* ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille.....

 

Suuuuuuger til meg fødestøv ;)

Skrevet

Åååå.. Han er kjempe søt:):):):) Gratulerer så masse!!!! Nå burde du i hvertfall få pengene fra NAV;) hehe..

Skrevet

Gratulerer! For en skjønn liten gutt. Artig å se bildene og hvor lik han var seg på 3d ul.

 

Et artig sammentreff, min førstefødte var 4110 g og 53 cm og heter også Henrik.

 

Kos deg med Henriken din!

Skrevet

gratulerer så kjempe masse din heldiggris=)) du må komme med fødselshistorie seinere da=) er så spendt.. er -12 i dag=(

Skrevet

Gratulerer så mye Janic med en nyyydelig gutt:-))) Håper Tønsberg sykehus ble en positiv opplevelse, som du forventet!

*feier opp restene av fødestøvet- grundig i krokene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...