Yana Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 http://www.freeforum101.com/kulturkollisjon/viewforum.php?f=1&mforum=kulturkollisjon Lurur du på hvordan det fungerer og hva en kan gjøre ut av et slikt forum se her. http://www.freeforum101.com/desemberklubben Må bli medlemmer for å se da, men det er vert det
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Skal sjekke det ut i morgen! Takk
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor et så negativt navn? Må alle som er i et flerkulturelt forhold oppleve kulturkollisjon?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hun har sikkert tatt det navnet fra lista over underfora her på dib, der heter det også kulturkollisjon. Men jeg satt og tnkte litt på det i går jeg og. Går det ann å bytte til f.eks kulturmøte som det heter når man kommer inn på siden her?
Mulatica Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Nå er det fikset. Jeg oppfordrer alle som bruker disse sidene til å delta på det nye forumet. Det er brukerne som bestemmer hvor bra det kan bli!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Jeg håper dere ikke forsvinner herifra alle sammen. Jeg lever ikke i et tokulturelt forhold lenger, men jeg gjorde så lenge at det har preget meg mye. Derfor har det vært koselig å titte innom og av og til delta i noen tråder.
Mulatica Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Du anonym over her, da er det nye forumet for deg også! Bare å melde deg inn! Det er flere som er i samme situasjon der.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Sikker? Vi fikk ikke barn sammen da.....
Mulatica Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kommer ikke til å kaste deg ut i hvert fall. Bare å ta en tur innom, så kan du jo se etterhvert om det er noe for deg.
kajak&Daniel Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Kommer nok ikke til å kaste deg ut jeg heller..:-) Og jeg er den eneste som har lov å kaste ut folk...:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Nå har jeg prøvd å melde meg inn i forumet noen ganger, men jeg kommer ikke inn....
kajak&Daniel Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Hmm.. merkelig da.. har hørt om ei anna som hadde det problemet der.. det jeg gjorde da var at jeg meldte henne inn med det brukernavnet hun ville ha og så gav jeg henne passordet jeg lagret det med og så da fikk hun til å logge seg inn og kunne da forandre passordet til det hun ville. du kan jo sende meg pm her om du vil.. hvis ikke kan du sende meg e-mail på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå