Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sjekke det ut i morgen! Takk :)

Skrevet

Hvorfor et så negativt navn? Må alle som er i et flerkulturelt forhold oppleve kulturkollisjon?

Skrevet

Hun har sikkert tatt det navnet fra lista over underfora her på dib, der heter det også kulturkollisjon. Men jeg satt og tnkte litt på det i går jeg og. Går det ann å bytte til f.eks kulturmøte som det heter når man kommer inn på siden her?

Skrevet

Nå er det fikset.

Jeg oppfordrer alle som bruker disse sidene til å delta på det nye forumet. Det er brukerne som bestemmer hvor bra det kan bli!

Skrevet

Da har jeg joinet også!

Skrevet

jeg får ikke til å logge inn......

Skrevet

Jeg håper dere ikke forsvinner herifra alle sammen.

Jeg lever ikke i et tokulturelt forhold lenger, men jeg gjorde så lenge at det har preget meg mye.

Derfor har det vært koselig å titte innom og av og til delta i noen tråder.

Skrevet

Du anonym over her, da er det nye forumet for deg også! Bare å melde deg inn! Det er flere som er i samme situasjon der.

Skrevet

Sikker?

Vi fikk ikke barn sammen da.....

Skrevet

Jeg kommer ikke til å kaste deg ut i hvert fall. Bare å ta en tur innom, så kan du jo se etterhvert om det er noe for deg.

Skrevet

Kommer nok ikke til å kaste deg ut jeg heller..:-) Og jeg er den eneste som har lov å kaste ut folk...:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg prøvd å melde meg inn i forumet noen ganger, men jeg kommer ikke inn....

Skrevet

Hmm.. merkelig da.. har hørt om ei anna som hadde det problemet der.. det jeg gjorde da var at jeg meldte henne inn med det brukernavnet hun ville ha og så gav jeg henne passordet jeg lagret det med og så da fikk hun til å logge seg inn og kunne da forandre passordet til det hun ville. du kan jo sende meg pm her om du vil.. hvis ikke kan du sende meg e-mail på [email protected] :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...