Gå til innhold

jeg fikk lån :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk lån fra postbanken på 1 300 000 :-)

som enslig forsørger under utdaning. så får ikke kjøpe noe før jeg har fått alle stønadene da. men da blir det kansje leilighet til høsten :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!=)

Skrevet

Jøss, men har du kausjonist eller egenkapital?

Skrevet

ikke noen kaunsjonist. men egenkapital på 60 000.

Skrevet

Veit du kor mykje du måbet. i mnd med eit lån på 1,3 mill? Vurderer sjølv å låne.

Skrevet

i følge husbankens kalkulator må jeg betale 3800 i måneden så lenge jeg studerer og 7566 kr etter det.

posten sa at de hadde bedre betingelser en husbanken, men nå stiger jo renta. så helt ærlig så vet jeg ikke.

men noe i den duren ;-)

Skrevet

https://www.dnbnor.no/portal/biztools/laanekalk/index.jhtml

Har kan man regne ut hvor mye et lån vil koste en.

Hvis posten påstår at de har bedre betingelser enn husbanken juger de. Husbanken har 3,9 i flytende rente for tiden, det er under styringsrenta det. Med et gunstig lån i posten tipper jeg du har fått rundt 5 % i effektiv rente. På et avdragsfritt lån vil man da måtte ut med ca 5400 i mnd. Kun renter altså. Stemmer at det med dagens rentenivå vil bli ca. 7500 med avdrag hvis man har 25års nedbetalingstid.

En del penger å spare på lån i husbanken, desverre ikke så lett å få lån der...

Skrevet

takk :-)

det var snilt. jeg stusset på det hun sa jeg også. syns det var underlig at de hadde billigere lån en husbanken. hva skal man med husbanken da, liksom? he he.

Skrevet

hehe, alle sånne bankfolk har de beste og billigste lånene på markedet ifølge dem selv. Merkelig det der :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...