d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Legger ut en link til min lille "business" :-)
Velve Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 For det første; kjempefin side! For det andre; nydelige bilder! Og så lurte jeg på en ting; Når du laget siden, fikk du hjelp av en grafisk designer? Jeg går å grubler på hvor jeg kan hente hjelp når jeg (forhåpentlig) starter opp i september......
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Først takk for tilbakemelding på websiden og bildene mine :-) Jeg har kjøpt en ferdig template på nettet og bare gjort noen endringer på i etterkant. Det finner en masse flotte templates man kan kjøpe på nettet for en billig penge. (3 - 400 kroner) - men, for å sette det opp bude man ha kjenskap til html. Er templaten laget i flash må man også ha kjennskap til dette. Lykke til - gi gjerne lyd fra deg hvis du trenger tips og råd :-)
bobbi :-) Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hei Det var fin side du hadde :-) Lurte litt på 'flashbildene' du har lagt ut... Hvilket program bruker du for å lage disse, er det vanskelig å få til, og går det fort å få laget disse når en først kan det...
bobbi :-) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hei igjen... Om du har noen fotograferingstips tar jeg gjerne mot disse også. For vår del er det jo bildene som skal selge. Vi tar de fleste bildene selv, med noen unntak får vi fra våre leverandører. Men noen farger er vanskeligere enn andre og få til. Som feks lys rosa og lyse farger generelt... De blir lett grå og bakgrunnen grå aktig. Har du noen tips for å få dette bedre til så tas de også gjerne imot med takk :-)
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har brukt Macromedia Flash 8. Flash er ikke det enkleste her i verden syntes jeg... Har sliti litt med dette...
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Foto ja... Blir ting grått som egentlig er hvitt, så er det feil hvitbalanse... Vet ikke åssen kamera dere bruker, men har dere speilrefleks, så ta bildene i RAW format - da kan du justere hvitbalansen i etterkant. Og bruk nok lys når dere tar bilder - kjempe viktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå