brumlemor Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Vi er en gjeng med modne damer som skal på byn ( i Bergen), noen som vet hvor vi bør/kan /skal gå???
♥Snulder Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hehe...nei...men jeg skulle veldig gjerne vært en tur i Bergen jeg altså! Har faktisk aldri vært der!
Karomamma Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg vil også til Bergen Også vil jeg gå ut med modne mammaer!!
brumlemor Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Dere er hjertlig velkomne!! Vi er en gjeng med særdeles artige modne mammaer, og noen litt modne bestemødre. Men full fart og hæla i taket pleier det bli når vi er på by'n, men spørsmålet er - hvor går vi?? Er det ingen bergensere her inne - kun østlendinger?
dritgrei hei hei! Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 og i geografitimene du har hatt, var det sånn her: Norge består av BERGEN, og østlandet..... ha ha ha ha ha JEg bor jo på vestis jeg også, men jeg vet ikke om noen fine i brgen likevel... men jeg håper dere får en fin kveld uansett!! ;-))))))))))
Karomamma Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Høh, jeg er faktisk sørlending!!! Selv om jeg bor i Oslo altså Du kan rope på LaPerla på Skravlesiden, kanskje hun vet?
Tiggywinkle Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er utflyttet bergenser, men det er så lenge siden nå at jeg ikke aner hvor dere skal gå. Har vært ute en del ganger med søsteren min når jeg har vært der, da har det som regel blitt pub og Ricks..og steder som jeg ikke husker navnet på.. Skal dere spise synes jeg Potetkjelleren er bra....
brumlemor Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Potetkjelleren er veldig bra, og det spørs om det ikkje er der me kjem til å starte kvelden..... Får komme tilbake med rapport når me har vore ute.
Tiggywinkle Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Kos dere:-) Var i Bergen for noen uker siden, får litt hjemlengsel innimellom...:-)
brumlemor Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 Akkurat no er det grått og trist her, men me har hatt nokre flotte sommerdager, med 24 grader. Og då er det flott i bergen, då. Me veit å sette pris på dei fine dagene..... Er ikkje bergenser sjølv, men ha r funne meg godt til rette her.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 men du brumlemus, har du bytta tilbake til dette nicket nå? ville du heller brumle deg igjen?? Jeg liker deg best som brumlmor... det er jo du det liksm, om du er fra bergen eller ikke ;-)
brumlemor Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2007 ein gong brumlemor - alltid brumlemor! Slik er det med den saken. Har alltid kalla ungene mine for brumle, og då blir jo eg ei brumle mor!! Ha ei fin helg alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå