Gå til innhold

tenk at Vilde i hotell cæsar føder

Anbefalte innlegg

Skrevet

FØR MEG!!ARRRG.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men må no sei at ho tok eit veldi stort sprang no på slutten:P

å so får ho vel den ikkje i henda før til hausten når dei bjynde me hotel cæsar i gjenn!?!

Skrevet

Det er FANTASY

Kødder med meg håper jeg.... Plager det deg virkelig at noen i en såpeserie føder før deg.....?

Skal lite til for å underholde folk i hvertfall... og ergre... om ikke mer skal til...

Skrevet

Er ho gravid på ekte?! Jeg trodde ho spilte gravid....

Skrevet

men den magen hennes ser jo heeelt uekte ut, jo..! Tydelig at hun har stappa en pute under gensern!!

Skrevet

Den var god, synd du er anonym... ellers hadde vi hatt noe til felles... humor... Er så jævlig mange nærtagende her inne....

Skrevet

mente det jo ikke sånn at jeg virkelig ble forbannet da..litt "overtidshumor" må jeg nå få lov å ha!!!!

Skrevet

var nok du som manglet humoren her, Marie.. :P

Skrevet

fikk ikke sett hotell c i dag, men føder hun i serien altså?? hun har jaggu vært heldig for der har det gått fort, hehe ;-)

Ps til dere som lurer, hun er gravid på ekte og.. men der må hun nok ha litt mer tålmodoghet ja;-)

Skrevet

håper verkeleg ho fekk strekkmerker etter den raske framgangen på slutten!

hehe....

Skrevet

Den graviditeten har gått rimelig fort. Skulle ønske de kunne gjøre det liiiiiitt mer ekte og la ho gå gravid en stund.. En dag har ho nettopp vært på ul og neste dag er ho i siste tri.. hehe.. Men ho har hatt et greit svangerskap da.. Sånn bortsett fra når ho må megle mellom Svein og Storm... Hvor mange vedder på at Storm må betale masse allikevel???

Skrevet

Skjønner ikke hva dere klager over?!

I "Den syvende himmelen" ble dama ca. samtidig gravid med meg, i hvert fall var vi fryktelig kvalme begge to engang utover høsten.

Når jeg slo på tven en gang siste uke begynte de to guttene allerede på skolen!

Og jeg sitter fortsatt her med diger mage og venter!

Skrevet

Kjipere syns jeg det var da jeg fødte nå i forrige uke. Barn nr 2 og jeg trodde dette kom til å gå fort som bare det, 4 andre fødende kom inn på føden ETTER meg inn og fødte FØR meg!!!

DET er URETTFERDIG det!!

Skrevet

hehe....de jukser felt i tv verden!

ikke nok med at de i tv verden begynner å føde nå ,men nå begynner mine gravide veninner å få de søte små gullungene sine til verden, og her sitter jeg med 10 uker igjen!

utolmodig som fy!

Skrevet

hehe må nesten bare le litt :P

men ja, kan det bli mer urettferdig?

jeg hadde tilta helt :P

men igjen så er det ikke så mye å gjøre med det :P

men han kom jo ut tilslutt ;)

håper bare ikke det skjer med meg....

Skrevet

Hehe! dette var en artig tråd...Vil bare si til dere,at jeg har smugtittet på kveldens episode,og vannet til Vilde går,men Svein skjønner ikke hva som skjer,og hun reiser ikke på føden før når sesongen begynner igjen til høsten,og da har vi mest sannsynlig en liten i armene våre som vi har ventet på i de reellle 9mnd....:)

Skrevet

Hurra!!!!!!!! Hehe.. Da får vi før Vilde allikevel;) Thihi...

Skrevet

sist eg gjekk gravid (snart 2 år) trudde eg faktisk eg skulle føde før ho der på glamour.. snakk om elefantsvangerskap, men ho slo meg på målstreken allikevel:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...