Mimma75 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Fikk dere kynnere/ rier etterpå, eller lot de vente på seg? Det er vel det som er meningen at det skal begynne å jobbe/ åpne seg mere? Skal strippes på mandag....
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg ble strippet, og startet skikkelig med rier i løpet av 12 timer..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 ble "liksom-strippet" idag (i to tiden) og kjenner fremdeles ikke en dritt
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Ble strippet i dag, og ja jeg merker at det skjer noe. Kommer skikkelige tak i ryggen, og mensmurringer, men de er ikke så veldig regelmessige ennå. Håper det tar seg opp
Mimma75 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Takk for svar! Nå vil jeg for alvor ha det vondt... Synes kynnerene er altfor milde vil ha skikkelige rier snart...Håper det hjlper på mandag, hvis ikke jeg føder i helga da( lov å håpe...) Har mens termin 2 juni mens Ul den 13...
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 He he vil ha skikkelig vondt her å Masse lykke til...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 ååå... så heeldig du er da muffin (oser av misunnelse- jeg inrømmer;) tok de skikkelig i på deg da eller? jm min var så pinglete synest jeg (men hun gjorde forresten store øyne og sa at jeg hadde høy smerteterskel da jeg ikke reagerte noe særlig på "liksom-strippinga" hennes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå