Gå til innhold

Var hos jm i dag,ser lovende ut..! :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til tross for at jeg har hodepine som kan være tegn på svangerskapsforgiftning, var jeg veldig fornøyd da jeg hadde vært hos jm i dag. :) Jeg har en fin vekstkurve, og jm tror ikke beibien blir noe særlig større enn den forrige, som var ca 3700. Jm har også sjekka om jeg begynner å bli moden, og hun sier livmortappen er ca 2 cm lang, litt åpen i ytterkant, men ikke der en regner at åpningen skal være. Medium moden... Allikevel mener jm at når den først begynner å flates ut, kommer det til å gå forholdsvis fort. :))) Åpningen er sentrert, det var den ikke før bare tre-fire timer før forrige kom til verden... Jm tror heller ikke jeg kommer til å gå noe særlig over tia, mtp de tegnene hun kan "lese", og det høres jo lovende ut, siden jeg har termin 15.juni. :) Er kjempeoptimistisk, og det godt, for jeg klarer ikke gjøre stort før ryggen sier stopp...

Så hvis jeg ikke har født før neste torsdag, er jeg veldig spent på hvordan det ser ut mht modning da... :))) Men satser på å føde før det er gått en uke....!! :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann trebarnsmamma:) (eller snart da)

fader, det blir liksom så uutholdelig spennendes når en får sånn beskjed om modning...!!

forige torsdag var jeg nemmelig moden, sentrert livmortapp som du, ca 2 cm lang og med 2 cm åpning- hodet festet

idag, var den forkortet litt, var ca 1.5 cm lang, 3 cm åpning-- fikk beskjed om at nå blir du ikke mere moden før det er fødsel... !!! haha!!! tror det ikke før jeg får se det!! har ny time på torsdag jeg å, og da skal jeg si til hun at hun HAR MED å røøøøssssske meg hardt oppi der!! ikke noe mere dill dall her i gården da lengre nei!

ps: skrev forresten noe til deg i innlegget lengre nede (om stripping???)

jah... gullfisk-hukommelse på meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...