Gå til innhold

Studere i tr.heim

Anbefalte innlegg

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Gjør eller skal dere det, og hvor?

Vi flytter til tr.heim i sommer, da jeg skal studere på norges kreative fagskole. Hadde vært morsomt om noen studerer/skal studere der eller i samme bygg! For det blir litt skummelt å flytte til en ny gy uten å kjenne noen :o

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg studerer der jeg også! har gått der i 1,5 år, har permisjon nå da. skal begynne der igjen i januar 08. hva skal du gå? jeg går illustratør! :)

Skrevet

Heihei:)

Jeg skal flytte til Levanger til høsten, men pappa`n til mini studerer i Trondheim, så vi er jo en del der også.

Håper vi kan treffes og ta en kaffe en dag til høsten, for du virker jo som ei trivelig jente:)

Skrevet

Sambo studerer her. På ntnu dragvoll. Jeg satser på å få tatt de fagene jeg mangler nå til høsten... Nå SKAL jeg få gjort det =)

Stortives i byen, masse koselige mennesker overalt. En av mine aller aller aller beste kompiser går på NKF. (om jeg gir deg en beskrivelse kommer du til å vite hvem han er med engang) Hvor skal dere bo?

Skrevet

gi meg en beskrivelse da :P

Skrevet

har sendt deg en pm lille_lupp =)

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Så morsomt! Skal gå interiør, glder meg masse :)

Har hørt at det er litt dårlig studiemiljø på skolen, stemmer det eller?

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Studentmamma: Okei, hva skal han studere da?

Ja, det hadde vært koselig, det er bare å si ifra når du er der vet du! :)

Skrevet

Han holder på å skrive masteravhandlingen sin i marin biologi ved NTNU.

Har vel et halvår igjen tror jeg.

Skal si fra jeg!

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Oi, det hørtes ikke ut som småtteri!

Skal gi et pip når jeg har flyttet dit og fått meg leilighet, om jeg finner en :s

De er jo så utrolig dyre! Satser på å finne en nå til uka og være innflyttet i Juli, så etter da er det bare å rope ut :)

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Det går fort å ta opp fag, trenger kun viljen!:)

Jeg vil også vite!