Gå til innhold

Studere i tr.heim

Anbefalte innlegg

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Gjør eller skal dere det, og hvor?

Vi flytter til tr.heim i sommer, da jeg skal studere på norges kreative fagskole. Hadde vært morsomt om noen studerer/skal studere der eller i samme bygg! For det blir litt skummelt å flytte til en ny gy uten å kjenne noen :o

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg studerer der jeg også! har gått der i 1,5 år, har permisjon nå da. skal begynne der igjen i januar 08. hva skal du gå? jeg går illustratør! :)

Skrevet

Heihei:)

Jeg skal flytte til Levanger til høsten, men pappa`n til mini studerer i Trondheim, så vi er jo en del der også.

Håper vi kan treffes og ta en kaffe en dag til høsten, for du virker jo som ei trivelig jente:)

Skrevet

Sambo studerer her. På ntnu dragvoll. Jeg satser på å få tatt de fagene jeg mangler nå til høsten... Nå SKAL jeg få gjort det =)

Stortives i byen, masse koselige mennesker overalt. En av mine aller aller aller beste kompiser går på NKF. (om jeg gir deg en beskrivelse kommer du til å vite hvem han er med engang) Hvor skal dere bo?

Skrevet

gi meg en beskrivelse da :P

Skrevet

har sendt deg en pm lille_lupp =)

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Så morsomt! Skal gå interiør, glder meg masse :)

Har hørt at det er litt dårlig studiemiljø på skolen, stemmer det eller?

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Studentmamma: Okei, hva skal han studere da?

Ja, det hadde vært koselig, det er bare å si ifra når du er der vet du! :)

Skrevet

Han holder på å skrive masteravhandlingen sin i marin biologi ved NTNU.

Har vel et halvår igjen tror jeg.

Skal si fra jeg!

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Oi, det hørtes ikke ut som småtteri!

Skal gi et pip når jeg har flyttet dit og fått meg leilighet, om jeg finner en :s

De er jo så utrolig dyre! Satser på å finne en nå til uka og være innflyttet i Juli, så etter da er det bare å rope ut :)

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Det går fort å ta opp fag, trenger kun viljen!:)

Jeg vil også vite!

Vi vet ikke enda, skal se på leiligheter i løpet av neste uke, men siden skolen ligger rett ved solsiden blir det forhåpentligvis rundt møllenberg/rosenborg/bakklandet. Personlig hååper jeg på bakklandet, jeg synes det er så koselig der!

Skrevet

hmm, dårlig studiemiljø, hva legger du i det? det er mye sosialt på skolen, vi har tilogmed egen bar der :P når det kommer til undervisningen er det mye selvstudie, dvs vi har "fri" kanskje to dager i uka, for å jobbe med oppgavene selv. kan da være hjemme eller på skolen. var det det du mente? :)

Skrevet

Jeg skal og studere i trondheim, nærmere sagt på HIST :) Ingen som skal gå der vel? =) Er nettopp flytta til Malvik fra oslo, cirka er kvarter fra trondheim tenker jeg...:)

• 3 uker senere...
Gjest LindeOgWill
Skrevet

Oi, ble litt feil, mente studentmiljø ;)

Går litt fort unna. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...