Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Ja, nå har det seg slik at det lokalet jeg egentlig vil ha ikke er ledig før 22.september 2008 (utenom 12. og 19. juli, men samboer mener det ødelegger ferieplanene for våre ca.65 gjester.... Har jo en liten drøm om å ha sommerbryllup, men 22.sept er veldig sensommer eller egentlig tidlig høst. Har booket et annet lokale 9. august, som er den beste datoen, men ikke drømmelokalet. Vel, det er jo også et flott og erverdig bygg, men selve "salen" er ikke så stor. Det går ann å få inn max 65 gjester, mens drømmestedet tar 100. Synes det er så vanskelig å bestemme meg, min kjære samboer synes begge deler er greit. Hva tenker dere om 22.september, kunne dere tenke dere å hatt bryllup da? Blir takknemlig for tanker og meninger
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hei. Jeg syns september er en flott mnd å gifte seg i. Hadde nok tatt det for å kunne fått feiret i drømmelokalet. Kjenn på magefølelsen din du : )
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal gifte oss 28. september, tror september er en fin måned å gifte seg i! Vi gifter oss i utlandet da, og skal feire hjemme i Norge i oktober.
Happy H Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 vi gifter oss 23september i år..så syns jo d så klart e en fin dato og mnd.. ville tatt drømmelokalet eg og tatt et sensommer bryllup. d e som din mann sier mange som har ferie i juli, og de har gjerne bestilt og betalt innen du får sendt ut invitasjoner. så då kan du risikere at mange ikkje kommer av den grunn.d e jo kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå