Gå til innhold

ang. babygym


m@rie82

Anbefalte innlegg

hei!

her ligger vesla mye på gulvet, og hun koser seg som regel med å ligge å se på ting jeg legger rundt henne.

er det noen som har begynt med babygym (sånn matte med buer der det henger ting på)? når kan man egentlig begynne med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt det hele tiden jeg:) Hun ligger og ser på det som henger ned og så lager det litt lyd når hun tilfeldig kommer borti lekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min jente er np 9 1/2 uke..og jeg har prøvd det, men hun er ikke interessert..men bruker en elektrisk uroe,,den liker hun, og er fasinert over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Begynte å legge henne under den ganske tidlig, også på krabbeteppe der jeg står over henne og snakker med henne. Hun eeelsker det :) Ligger og pludrer og smiler til både meg og lekene, og så prøver hun å ta i lekene :)

Hun er 10 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

anbefaler deg å bare fortsette å legge ting rundt henne når hun ligger på gulvet, vil hun strekke seg, og utvikle seg fortere enn å blir stimulert kun på en måte.. Blir det samme med barn som blir plassert i en vippestol.. la hun få friheten til å utforske rundt seg, heng heller noe over henne i senga og rundt om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...