Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, gjelder dette bare et utvalg butikker eller alle??? Er litt lei klærne på h&m

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke verken sett eller hørt noe om at de selger mammaklær på vero moda, og jeg har tittet innom ganske mange vero modabutikker i Oslo. Men vi som er gravide i år er jo veldig heldige med moten da. Tunika, tights, vide kjoler og lange t-skjorter går greit selv med nokså stor gravid-mage. Jeg har kjøpt 2 par gravidbukser og et skjørt. Resten er vanlige klær som takket være årets mote passer helt fint. Glad jeg ikke ble gravid da alt skulle være kort og trangt og hele magen bar.....

Skrevet

Hei !

nei desverre selges det ikke mamma klær på Vero Moda , men vi selger masse tunika og topper som kan brukes av oss gravide, bukser er det dårlig med, visse butikker har fått inn lin/bomullsbukser med strikk i livet de er kjempefine ellers jeans,skjørt er det ikke så mye av. Det er klart at alle har forskjellige form gjennom svangerskapet jeg for min del kan ikke bruke lengere bukser fra butikken fordi de er for harde/ubehagelige i livet , men det er noen som legger på seg kun på magen og kan faktisk gå med buksene/jeans gjennom hele svangerskapet.

Lykke til

klem

Skrevet

Noen Vero Moda butikker selger Mama Licous-klær (Bestseller)! Her jeg bor har de i alle fall det. HAr kjøpt masse der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...