Sally&Tiny Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Er i uke 37 og har bare hatt små symptomer på bekkenløsning inntil nylig (bare merka små stikk hvis jeg hadde vært en hel dag på jobb el hvis jeg hadde gått en lang tur ol) MEN, de tre-fire siste dagene har det blitt ille. Er helt ok om morgenen, men etter jeg har vært litt i bevegelse virker det som det låser seg fullstendig og jeg får nesten ikke til å gå på venstrefoten. Kommer plutselig og blir ganske lammet, for det er heftig vondt. Blir bedre igjen etter at jeg har hvilt meg en stund. Har ikke tatt opp dette med legen, for har ikke vært særlig plaga før nå som sagt, men lurer på om legen gjør noe med dette? Er det noe poeng med fysio feks eller forsvinner det etter fødselen? Synes jeg har lest noe om bekkenLÅSNING et sted, kan det være dette det er siden jeg får så innmari vondt og siden det kom så plutselig og langt uti svskapet?
elfmade Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Det kan väre ichias (har ikke peil på hvordan det skrives:)) nerva som ligger i klem, det kjennes ut som det du beskriver nå. Ellers har jeg bekkenlösning for andre gang nå og har gått til fysio to ggr i uka siden uke 20, tror ikke det er noe poeng for deg siden du er kommet så langt. Min fysio sier i allefall at selve bl kan ikke gjöres noe med men hun pröver å löse opp i alle sekundär plagene. Om det er en låsning kan det hende de kan gjöre noe. Vil anbefale deg å höre med legen din. I mellom tiden, ta det helt med ro, stött opp bekkenet med puter og gå med små skritt og så normalt som mulig! Lykke til!
Sally&Tiny Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 får høre med legen, takk for svar:-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 jeg har hatt samme som deg. at det låser seg. har hørt at kiropraktor er tingen da. men etter at jeg begynte å gå til fysio. og trene hos fysio så har det ikke låst seg igjen *bank i bordet*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå