Mieliten Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei, var det ikke du som kom med ideen om alenemamma kollektiv i oslo? nå har det seg slik at jeg egentlig hadde en avtale om leie av en leilighet i oslo fra 1 aug, skal på skole, men nå gikk ikke det som planlagt... så da sitter jeg i litt bolig-krise jeg også. har en liten på 13 mnd, er du fortsatt in på ideen din?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 heisann!! ja jeg syns det hadde vært supert å dele bolig m en annen alenemamma! men jeg vil helst bli boende i bærum jeg da. Er du bare interessert i Oslo??
Mieliten Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 helst innenfor bane-linjene:s har ikke bil, og skal gå på skole v/nasjonaltheateret, levering og henting av småen hos dagmamma, du skjønner tegningen?hehe... langs 2eren da? så møtes vi på midten:p
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hva blir langs 2eren da? he he ;o) Ingenting imot oslo liksom, sålenge jeg slipper bo i sentrum =) Men er stort sett ennå dyrere i oslo enn i bærum... Så du har dagmamma plass til småtten i Oslo? Hvor gammel er du forresten? )
Mieliten Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 har du msn? lettere å snakke der kanskje?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 [email protected] skal logge meg på nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå