En Prins + Prinsesse Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 hva menes med å bli strippa?(hva går det ut på og hvordan det gjøres) og hvordan sjekker de modning? gjør de det bare om jeg spør, eller uansett når jeg er på overtid??
gretamora Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Har aldri blitt strippet, men ved overtidighet kan jordmor kjenne med fingrene innerst i skjeden ved livmorhalsen om den er begynt å flate ut. Hvis den ikke er det, er det ikke modent, og fødselen er ikke nært forestående. Er den begynt å flate ut, kalles det at livmorhalsen er moden.
En Prins + Prinsesse Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 ok.. jeg er 5 dager på overtid i morra og skal på sjekk hos jordmor i morra, kommer hun til å sjekke dette da? er så spent....
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg måtte spørre om hun kunne sjekke om jeg var moden, så jeg hadde nok spurt om jeg var deg
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Hvis du ber om å bli strippet, så gjør hun nok det, da prøver jordmor å åpne/tøye i limormunnen, slik at den begynner å åpne seg. Skal bli strippet i morgen selv, og er veldig spent, for forrige gang gikk det 12 timer, så var fødselen i gang. Men jeg advarer deg om at det kan være veldig vondt, men er absolutt verdt det hvis man slipper å gå altfor lenge over..
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Jeg ble strippet i dag jeg, og syns faktisk det ikke var vondt i det hele tatt Hadde hørt så mye her inne at det var vondt, så jeg ble utrolig overrasket. Så det er nok litt forskjellig fra person til person.. Lykke til i morgen med strippinga da mill@jenta
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Ja, det har nok med modning å gjøre også, for jeg ble strippet i forrige svangerskap, og det var fryktelig vondt, men var totalt umoden da, livmorhalsen var til og med tilbaketrukket.. Spennende å se om du starter i natt da.. Jumanji ble jo strippet i går, og fødte i dag, så det er det jeg går og venter på nå, å komme godt igang! Lykke til til deg også da!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Ja JM sa faktisk det, at det er nok vondere hvis man ikke er helt moden. Hehe kjenner jeg blir helt rastløs i kroppen bare på tanken at jeg kanskje snart føder, er liksom sååååå klar nå.......! Så jeg håper det setter igang skikkelig snart. Syns det er så mange som er sånn litt på gang her så det blir morro å se hvor mange som føder i løpet av helga...
En Prins + Prinsesse Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 da skal jeg høre om hun kan strippe meg i morra... :)hadde vært ålreit om det satte i gang snart...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Ja, spør om hun kan tøye litt, i de fleste tilfeller som jeg har lest om, så har det hatt noe for seg.. Skjønner godt du er lei av å vente, er det jeg også, spesielt siden jeg hadde menstermin 24.mai, og var veldig sikker på den.. Har lyst til å føde iallefall før igangsetting på mandag, vil jo helst det skal skje av seg selv.. Lykke til i morgen for deg da!
En Prins + Prinsesse Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2007 jeg blei ikke strippa, men hu sjekka modning... da kunne hun kjenne holdet hans med fingrene!!! hun sa det var antydning til modning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå