Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 ei venninne av meg sier hu har bekkenløsning, og har hatt det fra uke 20. jeg har bare små symptomer på det og fått henvisning til fysioterapi. venninna mi har ikke fått det. hu klager fælt på hvor ille bekkenløsningen hennes er, og at hu har fått beskjed om å bruke krykker til og med. men hu har ingen problemer med å gå 3kvarter hver dag, fordi hu ikke vil gå opp i vekt, og hu klarer fint å pusse opp huset til moren sin... er det bare jeg som stusser litt over det der??? jeg har som sagt bare små symptomer på det, og jeg klarer ikke gå så mye om gangen føre det gjør supervondt og jeg får lyst å legge meg ned... hu har hatt sååå mange plager gjennom hele svangerskapet sitt, og klager hele tiden... særlig på bekkenløsning og kvalme. kvalmen hennes er sååå ille at hu har fått medesiner som kreftsyke på cellegift får, og ikke engang de hjelper... synes det er så slitsomt å høre på jeg.. og er så mye ved plagene hennes som skurrer... er jeg slem nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå