Gå til innhold

sf-mål i uke 29? Mitt er 22 cm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått henvisning til sjekk....grøss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil svare meg....?

Skrevet

mitt var 32 i uke 29 hvis d har til noen hjelp..!?

Skrevet

Mitt sf-mål var 27 cm i uke 29.

Skrevet

mitt var 28 i uke 29...

Skrevet

Er du helt sikker på at det er riktig? Jeg var nemlig hos jm i uke 27 og hadde da sf mål 22, da fikk jeg beskjed om å gå til lege etter 10 dager for å se at det hadde ökt og når jeg da var nesten 29 hadde jeg mål på 27 og legen mente jm måtte ha målt feil. Pröv å ikke bekymre deg for mye för du har värt til sjekk! Hva föler du selv? Er magen"for liten"? Kan jo hende babyen ligger mest på bredden, om du skjönner hva jeg mener!

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Takk for svar.Det ble målt mange ganger,så hun var rimelig sikker desverre...Forrige sv.skap lå jeg på 27 i samme uke,så dette hørtes virkelig ikke bra ut.Men prøver å være positiv.Var derfor interressert i hva andre hadde.

Er det kanskje morkakesvikt da eller...?

Skrevet

Har ikke peil på hva det kan väre desverre....men fortsett å väre positiv! I värste fall er jo babyen såpass utviklet nå at den klarer seg utenfor magen! Du får holde oss oppdatert. Når skla du til sjekk igjen?

Skrevet

Mii var 21cm i uke 26. Var på UL og alt var i skjønneste orden! :)

Skrevet

Skal komme med oppdatering imorgen.Nå skal jeg ha en fin kveld og sove godt i natt.Prøve hvertfall. Får satse på at alt er som det skal.Takk skal dere ha:o)

Skrevet

jeg hadde sf-mål på 30 cm i uke 30. det var helt øverst på kurven...

Skrevet

Mitt sf-mål i uke 29 målte jordmor til 24 cm og lege til 26 cm. De måler det ganske forskjellig, legen har dårlig tid og gjør alt veldig omtrentlig. På de siste tre ukene hadde da magen blitt 1 cm mindre...Siden jeg i tillegg har merket mindre bevegelser fra jenta vår ble jeg bekymret. Legen henviste da til UL, som jeg om mannen min har vært på i dag. Der sjekket de morkaka, og blodtilførsel (m næring) til navlestreng, målte alle lemmer etc. Konklusjonen var at jenta vår er 8 % mindre enn gjennomsnittsbabyen, men godt innenfor normalen. Hun ser frisk og bra ut.

Man får ikke ekstra oppfølging og kontroller før det er målt at babyen er 10 % mindre enn gjennomsnittet.

Hvis du ikke har gjort det, be om en ny ultralyd. Det kan virke beroligende.

Skrevet

mitt SF-mål var i veke 28 bare 24 cm. I veke 33 var det bare 27. Har fått beskjed på UL-kontroll at avviket er på -20%, så me skal på ny sjekk nå på mandag. Prøvde å sjekke mitt eget mål idag når eg er gått inn i veke 35, og mannen min hjalp meg, og det var då 29 cm, dobbeltsjekka til og fra, og då er me akkurat karra oss tilbake på det grøne feltet.

Det blir spennande ka hu UL-damå seie på mandag iallefall..

Skrevet

har du vært på no sjekk? det trenger jo ikke være noe galt!

Skrevet

Hei jenter.Har vært å fått sjekket med ultralyd idag,og alt var helt fint med babyen min :o) Det var godt å få det bekreftet så fort.Så da ser det ut til at jeg skal få lov til å vagge videre frem mot august :o)

Tusen takk for god respons på innlegget mitt.

Skrevet

i uke 29 var jeg 27 cm og i uke 35 var jeg 34 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...