Gå til innhold

PRØVD DETTE ???

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

har flere ganger prøvd å legge noe oppå magen min.. eks. fjernkontroll eller linjal eller noe... da blir den lille helt vill inni der hihi.. ;)

Men det som er også er så morsomt er jo å se alle bevegelsene som skjer.. ser liksom fjernkontrollen/linjalen lee seg, og avog til hoppe;) er driitmorsomt=) =) ser ut som den "lever" =)

Tror babyen min prøver å kicke den vekk avogtil.. for den sparker iallefall noe vannvittig med engang noe legges oppå :)

Bør prøves;) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Har ikke prøvd akkurat det, men jeg har ofte en bitteliten baby liggende på magen min (samboers barnebarn) og da begynner den i magen å sparke. Veldig rart å ha en baby inni magen og en annen baby utenpå. Katten kommer også og ligger inntil/oppå og babyen sparker på katten også. Lurer på om hun kjenner hjerteslagene til babyen og katten?

Skrevet

hihi så rart da=) kan jo være det? :) Merker også at det skal lite til for å vekke den lille i magen min.. flere ganger bare strøket litt over magen forsiktig.. og da tar det ikke mangen sekundene før jeg får noen skikkelige spark eller bevegelser tilbake:)

Er jo så kos, pappaen legger seg avogtil senere enn meg, eller våkner midt på natta.. da har han noen ganger strøket meg litt over magen.. og jaggu våkner det til inni der..=) det syns pappaen er kjempe stas:)

Før var det slik at med engang hånden hans kom på magen, så ble det heeelt stille.. så du kan si det sånn at dette har endret seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...