Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 har flere ganger prøvd å legge noe oppå magen min.. eks. fjernkontroll eller linjal eller noe... da blir den lille helt vill inni der hihi.. Men det som er også er så morsomt er jo å se alle bevegelsene som skjer.. ser liksom fjernkontrollen/linjalen lee seg, og avog til hoppe;) er driitmorsomt=) =) ser ut som den "lever" =) Tror babyen min prøver å kicke den vekk avogtil.. for den sparker iallefall noe vannvittig med engang noe legges oppå Bør prøves;)
❤lille stjerne❤ Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Har ikke prøvd akkurat det, men jeg har ofte en bitteliten baby liggende på magen min (samboers barnebarn) og da begynner den i magen å sparke. Veldig rart å ha en baby inni magen og en annen baby utenpå. Katten kommer også og ligger inntil/oppå og babyen sparker på katten også. Lurer på om hun kjenner hjerteslagene til babyen og katten?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 hihi så rart da=) kan jo være det? Merker også at det skal lite til for å vekke den lille i magen min.. flere ganger bare strøket litt over magen forsiktig.. og da tar det ikke mangen sekundene før jeg får noen skikkelige spark eller bevegelser tilbake:) Er jo så kos, pappaen legger seg avogtil senere enn meg, eller våkner midt på natta.. da har han noen ganger strøket meg litt over magen.. og jaggu våkner det til inni der..=) det syns pappaen er kjempe stas:) Før var det slik at med engang hånden hans kom på magen, så ble det heeelt stille.. så du kan si det sånn at dette har endret seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå