Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er 19 uker på vei nå. Og har den siste uken begynt å få veldig vondt helt nederst i ryggen/øverst på rompa. Vondt å sitte og vondt å reise seg. Det er ikke konstant hele tiden, men veldig plagsomt når det setter inn. Noen som har forslag til hva det kan være ? Catrine
☆Lille my* Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hei. Jeg vet ikke helt hva det kommer av men vet at mange har det slik! Jeg også! vondt å sitte litt for lenge, og særlig å ligge på ul benken! det er vondt til korsryggen det! Kjenner det også når jeg legger meg og ligger litt for lenge på ryggen. Bare slapp av du, er nok all voksinga til den lille som gjør det, presser llitt hær og der=) Varmeflaske er utrolig godt å legge i korsryggen når det er på det verste;)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Takker.. Problemet mitt er at jeg sitter mye i jobb, så det går utover jobben min. Heldigvis kan jeg jobbe hjemme, men mulig det hjelper med en pute under rompa.. Catrine
☆Lille my* Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Ja prøv det du=) beveg deg av og til så du ikke stivner helt=)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 For meg høres det ut som bekkenløsning. Jeg er 50% sykemeldt pga. blant annet det du beskriver - at det er vondt å sitte. Jeg har også en jobb hvor jeg sitter mye og det er IKKE særlig gunstig for meg. Jeg ville vurdert muligheten for at du har bekkenløsning, i hvert fall ...
Luna** Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Tror jeg vet hva du mener ja... Halebeinet mitt skriker etter en dag på kontorstolen. Er 50 % sykmeld. Jordmor og lege tror ikke det er direkte bekkeløsning, men mer det at det har flyttet seg og nerver og muskler har kommet i uvanlige posisjoner. Har en tendens til at høyre fot sovner av, og de tror det har en sammenheng. HAr du kjent noe av det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Ja, sliter også med at bena sovner mye oftere enn før. Skal til legen til uken så jeg får snakke med han da. Catrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå