Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg lurer på om det er noen som har vært i syden rundt 28? frister litt å reise i en uke, men hva tror dere? Dersom man bare drikker flaskevann, holder seg unna salater osv, ikke blir for varm, Kanskje dersom vi ikke velger de varmeste stedene (feks tyrkia)..har hørt noen som sa det var kjempedeilig å være i syden, men jeg vet ikke? det er kanskje en risiko
Julie- Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hehe jeg kom hjem fra Tyrkia på lørdagen, og er i dag 28+6 Det gikk kjempefint der nede altså, må bare huske på å drikke flaskevann, spise kjøtt som er godt stekt, og holde seg unna skalldyr og grønnsaker som ikke er stekt eller kokt:) Hadde det kjempefint, og varmen gikk også greit:)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Nesj, dra til syden en uke du!Bare pass på at du har en bra reiseforsikring!Jeg skal ut og reise når jeg er 27 uker på vei, og blir borte to uker. Har ingen betenkeligheter med det jeg i allefall! Men det er kanskje greit å velge sted med omhu med tanke på renslighet og mat.
Julie- Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Og finn på forhånd ut hvilke regler som gjelder for ditt flyselskap, angående hvor langt du er på vei osv..
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Tyrkia er kjempe deilig hvis du reiser på riktig side. Synes jeg, og riktig side for meg var Marmaris. Var ikke gravid med hadde med lillemor på 8 mnd. Det er litt mere vindtrekk der enn i Alanya. Vi var der i mndskiftet juli/august og det gikk veldig bra. Velg også hotell med basseng, slik at du ikke TRENGER å gå til stranden hvis du er sliten.
hannaholine Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Kom akkurat hjem fra Kreta. Deilig å være der med stor mage, passet meg ifht mat og drakk mye vann, og alt gikk helt supert. Traff også mange andre der med stor mage på ferie... Husk støttestrømper til flyturen!! og pass deg for de hersens kattene
snart mamma til 4 <3 Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Ingen fare å reise om du er i generell god form, og tar forhåndsregler som over. MEN HUSK EN TING TIL (som jeg fikk beskjed om): Bakterien vi er så redde for kommer ofte via avføring fra katter, dvs blir ofte støv etter en stund i varmen...støv svever og legger seg litt "overalt", så min jm sa at man skulle passe på å ikke ta "over alt", eks stryke fingrene etter en vegg el lignende, og ALLTID vaske hendene godt FØR de kommer i nærheten av munnen, eller maten som skal i munnen . GOD TUR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå