Gå til innhold

Oss 2008 bruder!

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er datoen?

Kommet langt i planleggingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datoen er 14.06.08 og har bestilt kirke, lokalet og bestemt forlovere og brudepiker og brudesvenn.

Ellers nå driver vi med å prøve å finne ut om vi skal ha dj eller band som skal spille. Kommer til å kjøpe inn ting etterhvert nå. f eks kaketopper, diadem, bordpynt osv... Er veldig moro da, dette blir nok et flott år med planlegging. Lykke til på ferden du og : )

Skrevet

Vi har valgt datoen 020808! I planleggingen har vi bestilt lokale og kirke, satt opp gjesteliste og meny, valgt toastmaster og forlovere (men ikke spurt dem ennå). Ellers ser jeg med jevne mellomrom på nett om tips til bordpynt,invitasjoner,kirkemusikk etc. Føler vi er kommet godt i gang med planlegging, men mye (mer) av tiden om dagene går til babyplanlegging også! (hun kommer i september) :)

Skrevet

Hakke bynt jeg, bare bestemt dato :/

Blei litt stressa nå...

Dato er 23.08.08

Skrevet

Etter først å ha booka kirka til den 09.08.08, så booka vi den om til 02.08.08, for da var lokalet også ledig :o)

Så vi har no lokale, kirke, toastmaster og forlovere :o) Og er på tenkefasen til hvilke farger eg skal bruke som tema...har gull og perlehvit, men vil gjerne ha en til... Noen som har et forslag?

Skrevet

vi gifter oss 31.01.08 i Thailand. Skal gifte oss på en strand og hotellet ordner det meste. HAr begynt så smått å prøve noen kjoler men er ganske så rolig. Trenger ikke å planlegge så mye:-)

Skrevet

Vi skal gifte oss på 7 årsdagen vår den 31.05.08.

Altså nøyaktig et år til : )

Vi har booket kirke og lokale. Fått ja av forloverne våre - ikke akkurat vanskelig ; )

Har tenkt mye på pynt og farger. Jeg tror nok at vi skal ha hvit/offwhite og gull - og muligens grønn. Skal spraye noen blomster i gull som jeg skal ha i buketten. Har lysst på altslags hvite blomster.

Masse telys i forskjellige lysestaker. Tror faktisk jeg skal bruke små syltetøyglass, fetaostglass osv med silkebånd rundt kanten og noen stener i bunn. Ellers skal det være veldig enkelt!Liker blonder og dill : )

Men om noen måneder har jeg kansje heeelt andre planer... ; )

Skrevet

Burde kanskje skrevet selv også... *ammetåke*

Vi gifter oss 16.08.08, ble bestemt bare for et par dager siden!

Jeg har spurt forlover, sambo tenker fortsatt.. Har laga gjesteliste.. Bestilt kirke.. Driver og tenker ut lokale nå..

Gleder meg =)

Skrevet

Vi hadde bestemt datoen vi da, 28.juni 08, men så kommer bestekameraten hans & tar den samme... Siden han fridde først, så må vi nesten vike:( Også er de jo muligens forlovere for hverandre, passer lissom ikke å gifte seg samme dag da;(

Ble litt betutta av hele opplegget da...

Men tror vi satser på 2. helg i juni - prøve å gifte oss utenlands:-)

Gleder meg som et barn til å planlegge dette året!!

Lykke til dere andre også!

Skrevet

vi skal gifte oss 09.08.08. Har planlagt at vi skal ha sjokolade som tema så fargene blir å gå i brun og kremtoner. Forlovere er bestemt og de har sakt ja. Kirke og lokale er bestemt samt brudepiker og svenn. Har ikke kjøpt inn noe enda, men begynner på det snart. Har bestillt blomsterkurver for snart 2 mnd siden men de er ikke kommet :(

Skrevet

14 juni her og..bare ordnet kirke, forlover,toastmaster osv...men tror ikke vi er sent ute:)

Skrevet

Her står vi mellom 2 og 9 august, Kommer an på lokaler og kirke. Hvilke lokaler er det dere ser på.. Er åpe for alt

Skrevet

Vi gifter oss i mnd.skiftet september/oktober 2008. Har ikke bestemt oss for dato eller land ennå :0) Han vil gifte seg i utlandet, og jeg vil gifte meg her hjemme. Men vi er hvertfall enige om å ha et lite bryllup.

Jeg har sko og veske i boks. Har kjøpt inn metervare, og får kjolen sydd så den passer meg perfekt. Relativt ukomplisert kjole, så det blir faktisk like dyrt/billig å få den sydd som å kjøpe i butikk. Ellers har jeg ikke booket noe som helst. Ikke sett meg ut forlover engang. Vi skal snakke bryllup i sommer :0)

Skrevet

Vi ville ha et lokale der vi fikk alt servert, og det fant vi (men måtte da bytte dato...). Hadde vi ikke byttet dato måtte vi tatt et samfunnshus el.l som lokale...

Kor skal du gifte deg da, anonym?

Skrevet

Vi har snakket om 10 mai. Men har ikke ringt kirken enda, kanskje jeg skal gjøre det i morgen???

Har snakka med begge forloverne, ellers har vi ikke gjort så mye. Men så er jeg ikke den raskeste av meg heller jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...