Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 jeg er i et utrolig solidt forhold.Dvs vi er veldig glad i hverandre og respekterer hverandre.han er så snill som det er mulig å bli..perfekt pappa..fantastisk familie..sååå glad i dem..svigermor..ja slekta generelt.er som en datter der og kjent dem i mange år. jeg har vel aldri vært stormforelska i han..men han har alltid vært det i meg..og vi ble til slutt sammen etter å ha vært venner lenge. han kunne aldri aldri vært utro..han er ikke typen og har kun vært sammen med ei jente før meg..de var sammen lenge ..han var helt trofast. Som far er han ubeskrivelig..så det er på en måte en idyll( skulle gjerne hatt penger til hus og ny bil hehe..men alt det andre veier opp) men så er det slik da...at jeg er storm..storm forelsket i han jeg holdt på å bli sammen med et år før min forlovede( jepp...har satt dato og..) har ikke vært utro siden sist..var en kveld jeg angrer på tidlig i forholdet til samboer min..men det er lenge siden og jeg har holdt meg på matta) i dag traff jeg han..vi gikk en tur, datteren min var med. han vil at jeg skal bryte med forloveden min.han har tidligere vært skikkelig uorganisert..jobba i utelivsbransjen...men nå går det veldig bra..han har snart hus..grei jobb osv. jeg er villig til å leve resten av livet med samboer..for barnet vårt og han sin skyld.da skal jeg aldri leve ut fantasiene mine.men er det noen andre som gjør det samme?? og hvordan går det? er redd jeg " utsletter " meg selv helt..og at jeg faktisk sårer samboer mer da..om han noengang hadde fått vite det. Må og si at vi har det bra sånn i hverdagen..det rare er at vi passer veldig bra sammen..supergode venner..krangler aldri..han har kjent familien min..og alle dens problemer lenge.hadde jeg orket " begynne forfra" Og vet ikke om jeg kan leve med å se barnet vårt være hos ham kun annenhver helg og en dag i uka..han hadde aldri klart det..herregud..dette var langt.vær så snill å komme med ærlige svar..har ingen å prate med om dette...tør ikke si det til noen andre enn her
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg vil ikke si du "utsletter" deg selv ved å la vær å være utro mot mannen din som ifølge deg er så perfekt... Har selv endelig etter flere brutte forhold innsett at en ikke er stormforelsket i årevis. Noen ganger tar følelsene slutt, mens noen ganger går det i bølgedaler. Tror det er det du må finne ut. Hvilke følelser har du for mannen din? Ikke hva tjener du på forholdet (da i form av et stabilt familieliv...). Om du er sammen med han kun fordi han er faren til barnet ditt og at ting er trygt mellom dere, og ikke fordi han er den personen du har mest lyst å tilbringe resten av livet med fordi han er den personen han er; så synes jeg du bør gå fra han, for hans skyld... Han fortjener en jente som er sammen med han for den han og ikke for hva han kan tilby. Å planlegge å være utro mot han samtidig som du sier du er villig til å være sammen med han synes jeg er helt forkastelig. Tenk om en du elsket gjorde det mot deg?? Håper du forstår hva jeg mener her, ikke meningen å være ekkel eller noe :/
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 ufff ja..hørtes ut som om jeg sammenlignet hvem som tilbydde hva..det gjør jeg ikke.men det er som du skriver at jeg nok kun er veldig veldig glad i samboeren min ..og det er ikke de sterke følelsene.men helt enig i det meste av det du skrev..kjempebra at du er ærlig..vært helt blenda selv. jeg er i det hele tatt heldig som har det bra med samboer..leste et par andre innlegg her..om menn som kaller samboeren for alle slags drittord..og masse triste ting.jeg kan virkelig ikke klage...følte meg passe dum og utaknemlig.Så vet nå hva jeg skal gjøre.Og det er godt. takk takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ny anonym sier: Du burde også fokusere litt på hvor utrolig respektløst det er av denne andre fyren å tro at han har noen rett til å komme og bryte opp forholdet mellom far, mor og barn på denne måten. Det sier litt om hva slags person HAN er som tror at han er så viktig for deg i forhold til hva mannen din er. Det er ikke noe romanisk over det, synes jeg, bare en lyst til å erobre deg og markere seg. Og dette gjør han mot den søte og gode mannen din som bare har behandlet deg bra hele tiden. Selv tenner jeg på menn som er gode og snille mot meg, for jeg er voksen nå, og kjenner verdien av dette. Hvis det hadde vært meningen at det skulle blitt han andre, så hadde det ordnet seg den gangen. Du burde virkelig få økt respekt for mannen din for hvem han er når 'tåka' letter litt, og du innser hvor dårlig gjort det egentlig er av han andre å våge å komme med et slik forslag. Det tyder på at han har liten respekt for deg, ditt liv og dine grenser. Jeg håper du vil klare å bli litt forelska i mannen din når du ser dette for det det er. Du er faktisk *utrolig* heldig som har en slik mann, og som du sier så kan du jo lese litt om hva andre sliter med her inne. Jeg vet hvor mye en slik mann er verdt, for etter å ha lett etter en ham i snart tyve år så har jeg funnet en selv. Stor oppmuntringsklem fra
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 må bare si tusen takk for at dere er så ærlige.det var sanne ting dere sa begge to. Ja..det er virkelig dårlig gjort av han andre..og jeg vet bedre..er nok en tåke som du sier. jeg er ekstremt drømmete type..og faller lett for slike idioter.Innser at jeg er heldig..og jeg trengte bare få en oppvekker.herregud..er så glad jeg ikke har tatt helt av her.-. har bedt samboer om en alene kveld kun meg og han i morgen..trenger å prate godt og ærlig.vet en ting..og det er at jeg vil ikke miste samboeren min..men da må jeg ta meg sammen.så tusen takk..begge to
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 1. anonym her! Kjempebra! Håper ting ordner seg for dere! Har litt lett får å ta av jeg og, snakker mye av erfaring på første innlegget , men har slått meg til ro med en kar som høres veldig ut som mannen din. Det går opp og ned, men tror det er ganske normalt og alt i alt har vi det kjempefint sammen og jeg gleder meg til å være sammen med han resten av livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå