♥Tullerusk♥ Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Kommen noen vei med samboeren deres?? Savner dere inne på Bli Gravid=o) klem
Jumpy Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 ååååå... som jeg lengter etter å kunne legge inn en tilsvarende melding som den du har lagt inn her!!! Kremt... må nesten legge til at for oss sarte sjeler her inne på MIK kan denne tråden nesten oppfattes som erting... tihi... men for all del: jeg unner deg for alt i verden å være 1pp Babycakes!!!! Kos deg masse med prøvingen og lykke til. Du forlater oss vel ikke?? Du må jo holde oss oppdatert hele veien frem til "mål", ikke sant? Stor sjanse for at vi gamle traverne inne på MIK her er her også etter at du har født!!!!!!!! Klem )
Jumpy Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 ...og for å svare på spørsmålet ditt... kan ikke skryte på meg at jeg har kommet noen vei jeg nei! Men holder jo motet oppe......
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 1pp??? Din heldiggris!!!! Oensker deg masse lykke til!!! Men nei, jeg kommer ingen vei med mannen min, nei... Har ikke engang den minste anelse om naar vi kan begynne aa proeve. Det er fortsatt saa langt opp og langt frem at vi har ikke engang en tilnerma dato/aar paa naar vi kan begynne aa proeve(som jeg ser mange har her). Huffameg... Maa jo bare proeve aa holde motet oppe, men det er ikke saa enkelt hele tida. I tillegg fyller jeg 27 paa onsdag, og jeg vet det ikke er verdens undergang, men jeg ser tida bare flyr fra meg, og jeg vil saa gjerne ha barna mine foer jeg fyller 30! Til noed kan jeg kanskje greie aa rekke en, men jeg tviler i denne farta her... *deppe-deppe*
ellemmelle og bitteliten Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Her er det heller ingen fremgang, men jeg snakker ikke noe om det heller og håper med det at han skal få tiden han trenger for å bli klar.. Satser på at det plutselig en dag går opp et lite lys.. ;-) *optimismen lenge leve* Akkurat nå på denne tiden av året er det igrunn helt greit at ting er som de er også, så får jeg heller se an ting til høsten.. :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Hei jumpy: Uff, var jo ikke ment som erting...*lei meg nå ja* =o) Må si at jeg har sviktet dere... føler sånn... Nei skal ikke forlate dere...kan jo ikke det, men har vært slapp med å være her inne...*skamme seg* Men nå er jeg litt tilbake igjen... Jo da, skal oppdatere jeg... Akkurat nå så er vel på randen til EL og er spent på omo sambo vil kose litt i kveld...hehe Men har en følelse at dette kommer til å ta tid, siden jeg forsatt ikke har regelsmessig syklus... Men ikke lenge til dere kommer etter...=o) masse klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 Hei BarniHodet...=o) *klemme til deg* Ikke lett nei, vet jo selv ikke hva jeg skal gjøre.."jobben" er gjort så...hehe...nei da...=o) Men du skal se du snart får svar...Vet ikke jeg, kanskje komme med et forslag, (som som meg) at dere kan prøve litt fra den dato til så og så lenge, sånn at dere får kjenne hvordan det er, eller at skjer det så skjer det?? bursdag til onsdag...Oj må jo gratulere deg nå for jeg glemmer det helt sikkert til da...hehe...Har selv bursdag om 20 dager og da blir jeg 25.. Masse klemmer til deg
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2007 Hei ellemmelle... Ingen fremgange her heller...uff nei, nå blir jeg lei meg...=o( Ja sånt liker vi=o) Optimismen=o) hehe...hehe kan bytte nick til det...=o) Ja, får håpe du (og mange flere) er over på bli gravid til høst, og det er jo ikke så lenge til da.=o) Har du ikke sagt noe? På hvor lenge?? hehe jeg klarte bare å holde meg en uke om gangen og så prøvde jeg å være her når han ikke var hjemme... Jeg håper så mye at dere kommer snart... masse klemmer fra
-Mariposa- Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Ikke noe framgang her heller, men jeg skifta nicket mitt:) Må jo ha håp
proud mama Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 hei.. jeg har litt fremgang! datoen står fortsatt på høsten 2008, men har fått beskjed fra samboer at det ikke hadde gjort noe hvis jeg hadde blitt gravid nå, å at han tilogmed hadde blitt glad! etter å ha vært å møtt mine venner/kollegaer en kveld å møtt ei jente som er 6 mndr på vei, så kom vi hjem å han så meg dypt inn i øynene å sa at det skulle ikke bli så lenge til at jeg kom til å bli gravid! kanskje ikke så stor fremgang, men i mine øyne så har han kommet langt
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2007 Frøkna -prøver julen 2008?: Julen 2008, det var da svært...humfr...får håpe han tar til fornuften og at dere kan starte julen 2007..=o) si at det er det DU vil...hehehe (sikkert gjort det en del ganger...)Helst før hadde vært noe=o) Men ikke se så mørkt, ting kan skje på løpet av noen få mnd... catkin: Så bra da, men håper det blir rundt julen 2007 for dere også...Eller nå i sommer...=o)... Men etter det du har fortalt nå virker det som om han er klar da, så hva stopper han?? *Muffins*hehehe... håper så inderlig at dere snart kommer etter...=o) Alle sammen... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå