Gå til innhold

Holder av en plass jeg :)


*Mysillen*

Anbefalte innlegg

For her har jeg tenkt å befinne meg :)

Hehe!

Skal igang med vårt første ivf forsøk i august...Satser på at spiren sitter :)

Må jo være positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

her vil jeg også være :) hadde en ma i uke 12 i januar og en ma i uke 8 i april. fikk beskjed av legen min og vente med og prøve igjen til jeg har hatt 2 mens. gått og ventet i mange uker, men i dag fikk jeg den!!! jippi så da begynner vi og prøve i slutten av juli.

så da håper jeg at jeg har en liten en i mai -08

lykke til, til deg mysill. håper spiren sitter og at vi begge har en spire i magen i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann godtfolk;)

skal satse på spire til våren neste år vi også,så det blir prøving fra juli av! har mest lyst på mai baby, da dette funker best med skolegang. så bare å krysse fingrene, skal ha menstruasjon til helgen (håper jeg, kjenner ikke syklus etter slutt på pillen) sp etter neste, blir det full prøving.

lykke til til oss,hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei baby-tutta

koselig og se flere som "holder" av plass. hehe

krysser fingra for oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult å lage en "klubb" før man engang har begynt prøvinga hehe.

sambo har vært sjuk, så har vel fått beskjed om at det kan bli vanskelig å få barn, utenom de søte små vi har fryst ned da,.tihi. men at han må til testing nå som vi skal prøve...får ikke testa før vi skal på sjukehuset på 1 årskontroll etter kreft seint i juli..men vi later som om vi kan få slik som alle andre, og hopper i høyet hele juli vi;) og august for den del,,,greit å leve i troen da;) kommer vel til bli grådig lei meg om det viser seg at vi ikke kan få..men men..livet skal ikke være enkelt. men i såfall så får vi jo søke om å komme til med kunstig, men det kan ta lang tid før vi kommer til...og vi ville liksom prøve i tre pp nå fra juli...pga økonomien akkurat nå og skolegang. ellers får vi vente til etter utdanning med å få kunstig..

ble langt dette,,,håper det var leselig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..

hehe greit og holde av plass.. tihi :o)

uff da. får håpe dere får positivt svar på 1 års kontrollen!

og håper spiren sitter hos dere i august..

håper på at vi alle får en spire som sitter :)

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Her ser det jammen ut til å være plass til en til :) Blir moro å se i august om det er noen spirer her i klubben. Krysser fingrene!

 

Vi er samboere på 26 år, er på første syklus etter pilla, så har ikke fått mensen enda en gang. Får bare håpe at det ikke tar så lang tid, da... Realisten i meg har også holdt av plass i juniklubben, men ønsker meg mest et maibarn :)

 

Heia oss, hold kontakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også kommer hit.... Skulle egentlig vente slik at det ble høstbarn, men tror prøvinga skjer allerede i august... klarer ikke og vente lengre :) Blir spennede og se :)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil også ha en plass her! Har nettopp begynt på Synarela nesespray, og er klar for prøverørsforsøk i august. Lykke til alle sammen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her ønsker jeg også å befinne meg:)

 

Vi skal begynne å prøve i slutten av august. Kunne egentlig tenkt oss og begynne NÅ:) Men vi skal i en del selskap/fester i august, så fornuften vår sier at vi må vente til de er over. Er skikkelig babysyk:)

 

Nå er det forresten snart 3 uker siden jeg skulle hatt mens også... Hmm... Sluttet på pillen 8.juli og har enda ikke fått mens. Har tatt tester og de var negative. Den er vel bare litt i ulage. Den er sikkert i feriemodus den også:)

 

Ønsker alle sammen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på en liten en på disse tider vi også. Har en gutt på seks som satt på plass etter 1. forsøk. Litt mye å håpe på at spiren sitter like raske denne gangen, men vi håper. Sluttet på pillen for tre uker siden. Får ta det som det kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen. da satt spiren og jeg hopper over til april klubben. er det noen andre som har termin i april??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reserverer meg en plass jeg også. skal igang med pergo nå, så håper det gjør susen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

Første mnd vi prøver nå. hadde siste mens 26.juli. blir spennende å ta en test. Har ingen barn fra før og det føles egentlig litt skummelt at jeg kanskje skal få en baby om 9mnd. men en fin skummel følelse da :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - ingen barn - ennå. Hadde siste mens 23. juli. Vil ikke ta en test før det har gått et par uker til, men det er så spennende - og samtidig litt skummelt.

Lykke til, jeg krysser fingrene for oss begge :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg får melde meg inn her. Har nettopp fått mens så i slutten av mnd så skal vi forsøke.

Har 3 jenter fra et annet ekteskap, så det blir spennende å se om vi to klarer å få mai barn sammen, eller så blir det kanskje juni. Han har ingen fra før av.

Gikk ved første forsøket med nr 1 og 3 så håper dette går fort. Våren er en fin tid å få barn på.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ååååååå, jeg også vil ha plass her!!!! Får ikke positive GT`er, men ei heller TR... Så da er det enda håp! I følge siden her får jeg i såfall termin 2. mai. Hadde vært fantastisk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet igjen for 3 gang for litt over 1 uke siden.

men gir oss ikke og håper jeg kommer inn her eller i juni klubben.

har el nå, så håper jeg bir gravid med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å s¨trist "en liten en :)". dårlig gjort at ikke den vil sitte der. håper du får en spire igjen raskt og at den virkelig fester seg denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei allegodetinger3. ja håper virkelig det jeg å. vi får stase på at alle gode ting er 3 og på det 4 gleder det. hehe :) for meg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...