Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei. Lurer bare på hvor fort man får mage..skal gifte meg i slutten av juli, og lurer på om jeg er gravid nå.... litt engstelig med tanke på brudekjolen...
Belle&Mini Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er 17 uker på vei,og hadde det ikke vært for de 3 kiloene som plutselig kom på magen i form av fett,kunne jeg fint smette inn i en brudekjole nå Ikke store magen enda gitt,venter og venter. Er nok veldig forskjellig fra person til person!
snuske♥2 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 jeg fikk ikke mage før jeg var 4 mnd på vei ca. før det så det mer ut som om jeg hadde lagt på meg litt dersom jeg hadde stramme klær på meg!
"husmor"med lille Nora Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Magen min begynte å komme i uke 21, å den har ikke blitt noe større. er bare en pitte liten bulk.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Takk for svar:) Skjønner at det er ganske individuelt, men satser på at kjolen passer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå