Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Vi har vært sammen i 5 år,har et barn sammen på treår.. I fjor ble vi ferdig med huset som vi bygde helt selv...Med noen unntak,rør,el osv.. Det ble for mye for samboeren min og han "stakk av" fra oss en helg...Tok ikke telefonen og han lot meg høre samtalene uten å liksom ta telefonen,det var veldig frustrerende da jeg hørte svenske jenter i bakrunnen osv...Vi var fra hverandre i et par mnd og jeg tok han da tilbake igjen...Alt for fort,tenker jeg nå.. Samboeren min tror alt går av seg selv her hjemme,klærne kommer seg inn på vaskerommet selv og oppvasken i maskinen osv... Men ikke nok med det så blir han "sinna" på meg når vår sønn slår seg...Det burde jeg ha forutsett osv...Kaller meg stygge ting som psyker meg egentlig litt ned...Som treige kjerring,skulle hatt en kule midt i panna,dumme kjerring osv...Veldig slitsomt og jeg blir lei meg,det er jo han som skal støtte meg og stå meg nærmest... Ellers så er det nesten så jeg må sende inn søknadf når jeg skal noen ting,eller så finner han på noe som vi skulle ha gjort...Bare så jeg skal bli hjemme...Men hvis det er andre veien så spiller det ingen rolle,blir så lei,hvorfor ser han ikke mine behov også`?Greit nok at vi har huset og nok ting vi skal og burde gjøre med det,men det er nok inne også....jeg ser til sønnen vår mens han er ute og jobber og da burde det ikke vært mer enn rett og rimlig at han hadde gjort det samme hvis jeg skulle fikse litt inne..Han er også veldig fæl til å sende bort sønnen vår hvis jeg skal bort,så han også får "fri" og kan gjøre som han vil.Mamman hans er veldig fæl til å gjøre alt for lille gutten sin...Vært veldig frusterert i en stund nå,og vet vel egentlig hva jeg burde gjort,men så enkelt er det ikke......
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hei kjære deg! Du vet nok innerst inne hva som er det beste for deg og barnet ditt, get away!!!! Beklager å si det, men denne mannen høres virkelig ikke bra ut hvis han kaller deg disse tingene. Hva skal du egentlig med han? Tror du klarer deg veldig bra, og antakeligvis bedre uten!!! Er i en liknende situasjon selv og burde vel skrive noe av det samme til meg og..... vet det er vanskelig når man er midt oppi det ja... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ja seriøst... våkn opp! Les det du selv har skrevet da!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hei, Når noen sier slike ting til deg må du regne det som en trussel. Det virker kanskje som jeg tar veldig i her, men de som ender opp med å drepe partneren sin advarer dem nesten alltid på forhånd om hva de har tenkt å gjøre, så dette er faktisk veldig, veldig alvorlig. Når han sier slike ting så vitner det om en total mangel på respekt for deg som menneske, og du har absolutt ingen forsikring mot hva han kan finne på å gjøre. Det er også flere andre ting du nevner som tyder på at han er ute av balanse. Jeg synes han høres helt ødelagt ut, og synes du burde komme deg bort så fort som mulig. Legg en plan for hvordan du skal gjøre det, og ta gjerne kontakt med et krisesenter e.l. for råd. Hvis du forteller dem hva han sier til deg så vil du få bekreftet at dette er veldig alvorlig. Du må ta vare på deg selv og sønnen din. Jeg har selv vært i en slik situasjon som begynte med psyking mishandling, fortsatte med hjernevasking og endte med fysisk vold. Vær så snill å ta dette på alvor. Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå