mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 skulle til jodmor i dag, men fikk vite hun var sykemeldt til 10 juni:( er 3 uker siden jeg var der sist. Var inne på lab og tok urinprøve, vekt og blodprosent, men det jeg lurer på er at når de tok/sjekket urinprøven så sa de at jeg hadde 1 på begge to(eggehvite og????????????????) har alltid stått neg på urinprøve hva betyr det er det noe galt? har de siste dagene hatt hodepine og mye vann/opphovnet i hender og føtter. kan noen gi meg et svar?
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Ring føden og si det du skrev her, så får du beskjed om å komme inn om de tror du er i fare for svangerskapsforgiftning! Hodepine, mye vann i kroppen og eggehvite kan være tegn på det.. bedre føre var enn...
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 ok, takk for svar:)
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Kom med en oppdatering på hva de sier da :-)
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 ja det skal jeg gjøre:) skal ringe nå så får vi se hva de sier kan hende jeg blir sendt til lege først ettersom jeg bor 2 timerskjøring fra sykehuset.
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 nei det tok de ikke og heller ikke fosterlyden, men det er godt med liv.
Fia tobarnsmor Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Ok. Hvis du mistenker svangerskapsforgiftning, så er det jo blodtrykket man først og fremst ser det på. (Og hodepine kan jo være et tegn på forhøyet blodtrykk)1+ på protein har jeg hatt flere ganger i svangerskapet, uten at det er sjekket ekstra. Men er du bekymret, så ring du:-)
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 ok, tusen takk for raske svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå