Gå til innhold

Stelleprodukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke stelleprodukter er de beste? De har jo så mange ulike typer på apoteket... og mange av de er ganske så dyre. Er litt kjip å kjøpe hvis man ikke er fornøyd med dem? Husker mamma brukte natusanproduktene da lillebrodern var bebis. Er disse helt greie? Ikke alltid at det dyreste er det beste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dei aller fleste her inne har anbefalt Babyline sine produkt. Eg har kjøpt litt ulike merker, men har gått for Weleeda Calendula frå Helios på ein del av produkta. Dei er ganske dyre, men veldig gode!

Skrevet

Ikke kjøp deg helt i hjel - det er ikke mange tingene du trenger! Jeg har kjøpt Babyline badeolje (denne har kommet veldig bra ut i test), Natusan zinksalve (et av de få Natusan-produktene jeg har fått anbefalt, mange andre Natusan-produkter er stappfulle av parfyme og helt fy-fy!) og A-crem (kanskje unødvendig, men hørt mye positivt om denne også, og koster jo ikke all verdens).

Skrevet

Har ikke kjøpt inn noe enda, men kommer til å holde meg langt unna ALT som inneholder parfyme.

Hadde selv mye eksem da jeg var liten, er til tider plaget med det fortsatt, så vil ikke utsette ungene mine for parfymerte produkter hvis jeg kan unngå det.

Så for meg er pris underordnet dette kravet.

Skrevet

Jeg har kjøpt SebaMed stellekrem og SebaMed hudvask samt Inotyol til sår rumpe/ bleieutslett. Det er det foreløpig.

Skrevet

jeg har sinksalve, olje og litt talkum jeg..

foreløpig tror jeg det holder..

sinksalven til natusan er veldig god, forresten.

ellers så tenker jeg å bruke morsmelk og hårføner dersom baby blir sår i rumpa osv... hjelper mot tett nese også:)

Skrevet

Blind jeg :D Linken ligger jo oppå her :)

Skrevet

Jeg har kjøpt weleda baby produkter på helsekost butikk og aco produkter på apoteket, har hørt at de skal være veldig bra. Moren til kjæresten min har jobbet som barnehagetante i mange år og hun sier at jeg ikke må finne på å kjøpe natusan produkter, de er visst fulle av masse tilsetningsstoffer. Mener jeg har hørt at noen av de har hormon liknende stoffer i seg også, og det er jo i alle fall ikke bra!!!

Skrevet

Se på grønn hverdag, der står det hva som anbefales og ikke.

Natusan har hatt mange produkter med hormonforstyrrende stoffer i, men dette er vel forandret nå.

Selv er jeg ikke noe glad i Natusan heller, jeg liker Weleda sine produkter. Men det er som noen sier her, det er ikke mye du trenger.

I begynnelsen er det nok med olje og kanskje en stellekrem i tilfelle barnet må smøres.

Skrevet

jeg har kjøpt det meste fra unik sine produkter.. har hørt mye bra om disse. de er helt parfymefrie og de er faktisk ikke dyre. har kjøpt sebamed sin stellekrem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...