Gå til innhold

Vært på ul idag :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som gjetta: det blir en gutt!!!!

 

Nå er vi kjempelykkelige. Måtte rett ut og kjøpe en liten body til lillegutt :-)

 

Terminen ble flytta fra 28.10 til 25.10, så idag er jeg 19+2 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med liten gutt i magen! koselig å få vite kjønn og kunne begynne å innstille seg på det, velge navn etc synes jeg. Og tiden etter ul ser ut til å gå fortere, da slipper man liksom å vente på ul i tillegg til å vente på babyen. Kos det videre i svangerskapet!

Skrevet

jeg tippa rett :) gratulerer...

du trodde egentli det var jente jore du ikke ?

Skrevet

Jo, jeg gjorde det.

Mye fordi dette svangerskapet har vært helt annerledes enn sist. Men der tok jeg feil ;-)

 

Er kjempeglad for at det er en gutt og at han er frisk. Storebror ble også kjempeglad siden han hadde ønsket seg en lillebror ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...