Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Er 20 uker i dag, og på snora henger alt baby-tøyet, ferdig vasket.... Skulle jo bare se etter at jeg fikk alt pent og hvitt igjen etter noen års lagring... Alt ble så pent og rent at.. Men... Nå, da jeg har fått litt av vettet tilbake, så tenker jeg jo på at jeg jeg kan jo ikke legge det i skuffene nå... Da blir det jo bare stygt igjen.. Tror dere, om jeg legger ca 5 plagg i en brød-pose og knyter igjen denne, kan da tøyet holde seg pent til jeg kan legge det i skuffene? Stryking og sånt tar jeg når tøyet skal i skuffene.. Eller må jeg vaske det igjen tro.. Tror dette "rede-bygge" greiene har gått litt i hodet på meg jeg altså, men må le og da.. atte det går ikke an...
line_n & sara Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 ble imponert over at du stryker babyklær! jeg som ikke orker å stryke gardinene mine en gang, for tiden! men energien kommer vell snikende med redebygge instinktene! tror du er inne på noe ang brødposer! jeg skal prøve det, jeg og!
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Hehe, må jo stryke litt og da... sengesett, blondekragene på bodyene/skjortene og sånt... og det meste annet får seg litt sletting og om jeg synes det er skrukkete... Tror du ikke det brød-pose systemet kan funke da? Jeg tror det jeg... Ang energi... tror jeg har fått litt for mye. litt for tidlig jeg... Ps. ett tips ang stuegardiner: om de har ett litt tungt stoff, funker det flott å henge dem opp våte, da henger de seg slette... *og så har me juksa littegrann* ;-)
Fløffy Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Må si meg enig om stryking og krefter! Att du orker å stryke babyklær!!!!!!! Er imponert!! Når det gjelder å holde dem fine til lille knert kommer så kan du vel kanskje henge de opp et sted på hengere (hvis du har små hengere, da=) Ellers kan du vel legge alt oppå hverandre flatt i skuffene dine? Evt. men litt papp imellom? Har ikke begynt å tenke så langt, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå