Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Igår oppdaget jeg en liten kul på størrelse med en klinkekule kanskje i det ene brystet ved siden av brystvorta, den er veldig øm når jeg trykker på den. Kan det være hovne kjertler fordi brystene vokser/ melkekjertler/ hormonelt?.. eller noe farlig tror dere? Noen andre som har hatt noe liknende? Jeg er i uke 32.
mamma&mikkel Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Det fikk jeg og sist jeg gikk gravid..., ble kjemperedd og oppsøkte lege. det viste seg og være en hoven melkekjertel. Det er jo en del som skjer der i forb. med graviditet. Men legen min understrekte at det er bedre å spørre om slikt en gang for mye en en gang for lite, så er du usikker så er det bare å ringe legen din å fo sjekka det. Lykke til;)
Søskendrøm<3 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Det er nok mest sannsynlig melkekjertler. Men du burde høre med lege/jordmor for å være på den sikre siden :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hei. Det du har er helt sikkert en melkekjertel, ingenting å uroe seg for. Så lenge en kul er øm er det kjertler... De kan være utrolig smertefulle. Når du sier hjelp så tenker du sikkert kreft? Det er en grei regel å vite at kreftsvulster gir ingen smerte... Ingenting å uroe seg for...masser den litt å se om det gir seg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Ok..takk for svar! Litt mindre bekymra nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå