Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Det ser ut som om man sier at man er høygravid når man har 40 dager igjen.... og i dag har jeg 40 dager igjen.. så da vil jeg og kalle meg høygravid !! :-) (Selv om jeg har følt meg høygravid temmelig lenge nå...) Akkurat nå er det pause i husvasken.. jeg får lese noen innlegg og hive meg over arbeidet igjen... godt med noen småpauser... :-) Ha en fin dag alle flotte gravide damer !
fox`y Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Slenger meg på jeg oxo.. er høygravid i dag:O) dagen hær har bære vært stress så jeg gikk ned i kneståående,kansje på tide ta d me ro,men d er lettere sagt enn gjort me en liten en på 22 mnd,husarbeid,legetimer me gutten,butikk osv osv... ikke lenge igjen nå så jeg skal holde ut.. ha en super dag videre du oxo:O)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Uff da.. nei du må ta det litt med ro... Jeg har ei på 27 mnd... men hun er i barnehagen i dag.. Hun og pappa'en kommer hjem om 1 times tid, så jeg håper jeg rekke rmest mulig før den tid.. Målet i dag er vask av stue og kjøkken, da har jeg kjeller igjen i morgen... tok 2 soverom + bad i går... Merker det går myyyye saktere med stor mage.. hehe... Artig at vi begge har 40 dager igjen i dag... lykke til !!
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hei hei.. kommer etter i morra jeg da.... har termin 11 juli... Herregud nå nærmer det seg jenter...... kan snart begynne å telle dager... Lykke til videre
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Gratulerer med ny "status" - no er det ikkje lenge igjen!
smule_83 Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Slenger meg på jeg også!! Høygravid i dag!! Er første på meg, så jeg bøyer meg i støvet for dere som klarer å jobbe, vaske, passe på andre barn ++. Jeg føler jeg har nok med meg selv og jobben Bare 40 dager igjen uansett!! Dette klarer vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå