To gutter + spire Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 På lørdag 26.5 hadde vi vår fantastisk flotte drømmedag - da vi giftet oss i solskinn!!! Det er litt rart at det er over - men det er herlig å tenke på at alt gikk over all forventning og alle koste seg ! Gled dere alle sammen - som skal gifte dere snart ! Det er helt fantastisk - nyt dagen skikkelig!!! Har lagt ut bilder på hjemmesiden vår www.mariusskatten.piczo.com under høytid/ferie 07 - bryllup - så står det klikk her for bilder helt øverst !!
Vannmann35 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Nydelig kjole du hadde - nesten like fin som den jeg skal ha;-) Gratulerer med vel overstått!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Å, så ut som dere hadde en drømmedag! Gratulerer som rette ektefolk! Veldig fine bilder av dere. Oi nå fikk jeg lus i magen ift vår dag som er om to mnd! Gleder meg som en unge, hi hi
To gutter + spire Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Takk takk - alt var helt utrolig !!! Gled dere masse og nyt dagen , plutselig er den over !!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer såååå mye som rette ektefolk!!! Bildene var kjempefine! Gleder meg veldig til vår dag som er den 14 juli - "bare" 6 uker til!!! Hehehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå