Gå til innhold

Støttestrømper! Reiser til NYC imorra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg skaffe meg støttestrømper..??? ca 8,5 timers flight fra Amsterdam til New York... Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjøp deg det. Det er veldig lenge å sitte 8,5 timer rolig med bena ned. Du skal sikkert gå en del i NY også, da er det veldig lurt med støttestømper.. God tur:)

Skrevet

JA! Ta det med deg... :) Gå på apoteket og kjøp deg et par knestrømper... De koster 150,- kr og oppover!

Det er deilig å bruke også hvis man skal gå en del!

Skrevet

Har akkurat vært ute og reist. Investerte i støttestrømper, og det var gull verdt. Kommer til og bruke dem ved flyreiser etter svangerskapet også.

Kjøpte mine på apoteket. Kr. 179,- tror jeg.

God tur :-)

Skrevet

Jeg har alltid vært plaget med hovne ben. Har som regel nesten ikke fått på meg skoene. Strøttestrømpene gjør at jeg ikke hovner opp. Holder også sirkulasjonen i gang. Disse jeg har kjøpt, er ganske så trange og ta på seg. (jeg målte føttene på apoteket for og få riktig størrelse.)

Skrevet

Ja! Og husk og reise deg opp å gå i flyet innimellom, gjør litt fotgymnastikk mens du sitter - og få i deg mye drikke!!! God tur!

Skrevet

De avgir et trykk ved ankelen som avtar oppover leggen.. Trykket er der for å hjelpe venene å føre blodet tilbake til hjertet, altså hjelpe til med blodsirkulasjonen slik at man unngår hevelser i bena og forebygger blodutredelser o.l.

Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe støttestrømper. Jeg var til USA for en mnd siden. Jeg har aldri hatt problemer med hovne føtter på fly, men det fikk jeg etter den lange turen. Var til Las Vegas så det var litt lenger tur. Kjøpte meg nye sko der borte slik at jeg hadde på flyet tilbake for mine gamle kom jeg meg ikke ned i :( Det er viktig å gjøre øvelser med føttene (det er bildet av øvelser i blad på flyet) og gå endel + godt med veske. Jeg gikk mye på do for å få bevegelse.

God tur da!!! Er kjempe misunnelig jeg da... Liker USA big time :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...