Snuppa! Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg leste at alenemødre,eller par som ikke bor sammen når de blir gravid som oftes får jenter. Så jeg har bare en liten spørreundersøkelse her Jeg fikk jente
Fisk med CV Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Har jente jeg. Dersom man hopper av i svingen er det større sjanse for å få jente siden jentene er bedre svømmere enn guttene* Det kan jo være en forklaring på det!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 haha, ja kanskje det.. jeg har en gutt, en veldig planlagt en også..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 gutt var kjærester, men bodde på hver vår side av verden...(ble gravid da jeg var på besøk hos ham)
sprængpupp Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 2 gutter . begge veldig planlagt,så vi va samboere leng før å etter =)
Singelmamma og banden Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 3x alene, 3x jente... ;-) Alle på prev, så kanskje noe hold i det? Litt moro da... ;-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Gutt. Ikke hoppet vi av i noen sving heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå