Gå til innhold

Har dere gutt eller jente?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste at alenemødre,eller par som ikke bor sammen når de blir gravid som oftes får jenter. Så jeg har bare en liten spørreundersøkelse her :)

Jeg fikk jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutt=)

Skrevet

Har jente jeg.

 

Dersom man hopper av i svingen er det større sjanse for å få jente siden jentene er bedre svømmere enn guttene*;)

 

Det kan jo være en forklaring på det!

Skrevet

haha, ja kanskje det.. jeg har en gutt, en veldig planlagt en også.. :)

Skrevet

jente :)

Skrevet

gutt :) var kjærester, men bodde på hver vår side av verden...(ble gravid da jeg var på besøk hos ham)

Skrevet

2 gutter . begge veldig planlagt,så vi va samboere leng før å etter =)

Skrevet

3x alene, 3x jente... ;-) Alle på prev, så kanskje noe hold i det? Litt moro da... ;-)

Skrevet

Gutt. Ikke hoppet vi av i noen sving heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...