Gå til innhold

dritt nav! IGJEN! er så sinna jeg sprekker snart!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

de må være noe av det mest useriøse som holder til her på kloden!

sist jeg skreiv her,hadde jeg holdt på i over en mnd for å få ut lønna mi,de rota som pokker med skjema,og da jeg etter 4x faksing av skjema gikk ned til dem med det og leverte det personlig,så greide de rote det bort! etter intens hudfletting fra meg,dukka papiret,and I quote: "på mystisk vis" opp..og jeg fikk omsider pengene mine etter en mnd og tre forfalte regninger seinere.

fikk høytidelig lovnad om at det samme ikke skulle gjenta seg neste måned..og hva skjer??

pengene som skulle kommet til meg den 25,får jeg nå ikke før i neste uke,fordi oppfølgingsskema fra arbeidsgiveren min hadde kommet på "ville veier"

da jeg gir henne inn med at folk har regninger og betale og TRENGER pengene sine til rett tid,får jeg følgende svar: jammen vi ser du har en jobb til,kan du ikke bruke av den lønna da? har du ingen sparekonto?

HVA ER DETTE FOR MÅTE Å BEHANDLE FOLK PÅ??!!

de har da vel ingen rett til å vite hvilke penger jeg bruker til hva og når!!helt sjokkert over at det går an jeg,og utrolig frustrert over å ha fått videre sykemelding,som fører til enda en mnd med dette tullet!

*puh* dagens utblåsning! håper ingen sliter så mye med disse toskene som meg! de skulle jaggu fått tatt telefonregninga og parkeringsutgifter for meg og,slik som de knotter til en hver tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...