Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Typen har mistet sexlysten.. Vi koser mye hele tiden, men jeg vil ha sex og det vil ikke han.. faen altså! Jeg er bare 23 år! Vet ikke om jeg orker dette lenger.. Blir jo så jævla frustrert i tillegg til at selvtilliten min synker noe jævlig.. Føler at han synes at kroppen min er ekkel... Jeg har prøvd alt for at han skal bli kåt, men han blir det rett og slett ikke.. Og ikke vil han gå til legen! Jævla dustemann!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 hiv han på dør, om du ikke får deg noe. Kan ikke være sammen med noen som nekter å ha sex. Kan alltids få et knull av medg da. Jeg er nemlig det motsatte, jeg er sex gal. knuller hemningsløst og lenge.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det er liksom ikke bare bare å hive ham på dør når man har barn sammen og fungerer godt på andre områder da.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Finn ut hvorfor han ikke vil. KAnkje det er noe på jobben eller noe han ikke har fortalt deg. Prestasjonsangst osv. Det må være en grunn. Alle har behov for sex, og når man ikke vil ha så er det en grunn til det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Sikkert de medisinene han tar mot vrangforestillingene han har hatt.. Men faen altså.. JEG trenger sex! Vurderer å skaffe en elsker, noe han sier er ok.. Men tror det bare vil bli kjipt likevel, for det er jo han jeg vil ha sex med.. :/ HI
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Da får du bare se om du kan finne andre verdier i samlivet deres en liten stund til han er i bedre form. Ellers så er du ikke moden nok til det. Ærlig talt. Sitte å klage etter sex når mannen din er syk. Finn deg en hobby så lenge. Hvis samlivet bare er bygget på sex er det kanskje like greit at du gjør det slutt med en gang. Han må sikkert bruke medisinene en stund, og har sikkert flere problemer på lur. Du får sette deg ned og tenke igjennom hva du er villig til.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Jeg stiller opp hvis du trenger et skikkelig mannfolk...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå