M by M Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 klipt luggen hennes! Jeg og faren ble enige for to uker siden at hun ikke skal klippes også kommer hun hjem derfra med snauklipt lugg! Og han nekter! Hun har nydelige gyldenblonde kortetrekkere og det er jo ikke greit å bare klippe henne når jeg har sagt hun ikke skal klippes??!! :-(
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 det er det frekkeste noen kan gjøre. Hvertfall når du ikke har gitt tillatelse til det. Uansett om barnet trenger en klipp eller ikke. Det samme skjedde med sønnen min. Han hadde litt langt hår, men han var så søt. Etter en helg hos sin mormor, kom han hjem snauklippa. Jeg ble så sint.
Snuppa! Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Faren her truer også med å klippe lillejenta vår,håper det bare er på spøk han sier det siden jeg er frisør. Men hadde jenta mi komt hjem sånn hadde jeg blitt utrolig skuffa og lei meg.
M by M Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg ble lei meg. tror det er farmor som har klippt og jeg føler meg overkjørt. spesillet når det nekyes for at hun ble klipt og jeg er "tjukk i hue" i følge faren selv om det er heeelt tydelig at hun har blitt klippt!
Fisk med CV Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hadde blitt dritsur. Hva har de med å klippe håret hennes dersom du har sagt at hun ikke skal klippes... Dårlig gjort.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Det er mangel på respekt for deg som en mor.
winneboo Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jenta mi blir også klippet, av moren til barnefar. Lite jeg får gjort med det. Har sagt ifra men de hører ikke etter. Er nok kvalme rundt oss fra før så orker ikke mase noe mer om det
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 siden dere var enig om å ikke klippe henne så er det dårlig gjort.....siden hår tydeligvis er viktig. samtidig syns jeg mange mødre gir uttrykk for at de bestemmer mer over sveisen enn pappa
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Synest eg var frekt gjort ja! Eg skal sjølv klippe ein liten lokk frå go jenta vår, men eg har spurt barnefaren om det er greitt. Synest man skal vere einige når det gjelder den første klipp og faren har vert involvert i barnet frå dag en, til tross for at eg har omsorgen.
M by M Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. mai 2007 Vi ble enige om å ikke klippe. Så det som er leit er at jeg tror på at det ikke er han, men at han ikke tør si noe til meg. Antakelig fordi jeg da hadde ringt den skyldige og sagt hva jeg mener om saken. Jaja....håret gror jo ut igjen og hun har fortsatt krøllene intakt, så får bare håpe det ikke skjer igjen da. Men det var skuffende. Av prinsipp blir jeg bare sjelven av det for når en så "liten" ting ikke blir respektert av den delen av hennes familie så blir jeg bare redd de vil trampe over andre områder som er mer viktig...
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 hvis det er mora hans som har svingt saksa så burde han ha vært mann nok til å si nei til henne, han var jo enig med deg så han hadde jo interesse av at hun ikke ble klippet.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Det samme ble gjort her mot Guttongen mens vi var midt i en "krangel" om flytting og hovedomsorg for noen år siden. På neste møte på familieværnkontoret ble dette tatt opp, og saksbehandleren (en mann) gikk i frontalangrep på pappan. Var nesten så jeg syntes synd på pappan som ikke hadde tenkt seg om, var jo ikke vondt ment å klippe sønnen, men han burde spurt først. Men det er nok ikke helt vanntett å gjøre slik uten at den som har hovedomsorgen blir informert. Så skjønner godt du ble sinna ja...
chula Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Faren til mitt barn klipper han med jevne mellomrom.Jeg kunne egentlig ønske meg en gutt med litt langt hår- men der sier pappaen bare: NEII! så har egentlig ikke noej eg sku sagt der- men tenker at det går greit, for det er jo begges barn og det er så mange ting han ikke kan bestemme :/
nickoline og supermann Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 det var dumt gjort, men..........det er bare hår. ikke noe å bråke om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå