Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere soveskinn om sommeren? I vogn og seng? Hvor kjøper man disse skinnene da.. Så de hadde 2 forskjellige på IKEA, et med kort "hår" og et med langt. Hehe.. Er det noen som har erfaring med disse? Er andregangs men brukte ikke skinn til 1. mann. :)

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke! Det blir jo glovarmt! Jeg veit at det er noen som hevder at skinn er varmeregulerende. Min erfaring er at det er noe skikkelig tøys. Det er ikke bra for babyer å ha det for varmt i senga. Det er en av faktorene som kan øke risikoen for krybbedød.

Skrevet

Hvis det er ekte lammeskinn, kan du bruke det på sommeren. Det er varmeregulerende. Mens syntetisk skinn har ikke denne effekten. Har inntrykk at veldig, veldig mange bruker soveskinn til barna året rundt:-)

Skrevet

Har ikke erfaring med IKEA sine skinn, men det selges skinn i de fleste baby- utstyrsbutikker. Eller det kan bestilles på www.nostebarn.no. Der er det dog ganske dyrt. Du kan forøvrig lese mer om ull på den siden:-)

Skrevet

Hade till første..han har det fortfarande når han sitter i vagnen, akebrettet eller i pulken når vi går långrenn..brukte lammskinnet istællet for voxipose som måååånga tycker er sååå bra, jag blev aldig kompis med min, den er fortsatt som ny!! Køpte på IKEA, kritvitt långhårigt..nu har det gulnat og er rett så kort..men meeeget fint fortsatt. Har køpt ett nytt till bebin som kommer i augusti..

Når det er 25+++ ute tycker jag att det blev allt for varmt for bebin med lammskinnet, prøvde men blev før varmt, brukte bara ett vitt lakan i vagnen då. Har ikke brukt skinnet i sengen..lite på golvet, med ett laken over, ellers så fick han munnen full i hår når han låg og trente på magen.

Vi er kanon nøjda med skinn!!!Lycka till

Skrevet

www.granberggarveri.no

her har de billige og gode skinn:)

De sender i posten til deg.

Skrevet

Skinnene de selger på IKEA er nok ikke varmeregulerende som andre. Har noe med de har vært gjennom. Skal du først bruke skinn bør du legg litt mer penger i det er mitt råd.

Skrevet

Kan ju tillegga att veninnan min køpte nøstebarn sitt skinn å det gick ikke å bruka når det var varmt ute, bebin blev glo varm og svett!!! Så inte vet jag detta med varmeregulering....?

Skrevet

Vi har også fra Nøstebarn, synes det er for varmt å bruke om sommeren, jenta vår blir helt svett. Men det bør i alle fall være korthåret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...