Gå til innhold

bekkeløsning..

Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen si meg litt om symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde først vondt nederst i ryggen, inne i rompeballen liksom, etterhvert gikk det frem i lyskene, det er der det sitter mest nå, i lyskene og litt nedover på innsiden av lårene, er veldig vondt når jeg går, noen dager føles det nesten som at jeg ikke klarer å sette det ene beinet foran det andre, er så vondt i lyskene.blir litt sånn vuggende gange. vondt å løfte beina opp, sliter med å ta på meg truse og bukse, får liksom ikke løftet opp beinet.

Skrevet

det er sånne smerter jeg har, men er bare i uke 9 ?

Skrevet

Kanskje litt tidlig å få bekkenløsning da? Men det kan være symptomer på det. Men det er ikke vanlig å få bekkenløsning med sin første(selvom noen får det).

Skrevet

dette er min første og jeg er skikkelig plaget. Kan også kommer tidlig i svangerskapet. Bekkenløsning kommer av hormoner, ikke av feks stor og tung mage som noen tror.

Skrevet

Som jeg sa,ikke vanlig men noen får det. De fleste som får bekkenløsning får det i sitt 2.svangerskap. I hvertfall det jeg har lest og hørt fra andre som har barn.

Skrevet

jeg var sykemeldt med bekkenløsning i uke 9 i mitt første svangerskap, så det er fullt mulig! Denne gangen fikk jeg mistanke om at jeg var gravid nettopp pga bekkensmerter, så det begynte tidlig. Men jeg er bedre nå enn jeg var på samme tid i første svangerskap.

Skrevet

Man kan fint få bekkenløsning i 1.svangerskap. Det som ofte skjer er at når man først har opplevd bekkenløsning en gang, så er det lett for at det også vil skje i neste svangerskap, som regel blir bekkenløsningen verre for hvert nye svangerskap hvis man er disponert for å få bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...