Gå til innhold

Kan det ikke bare begynne !!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og venter og venter.

Prøver å lese en bok, men tankene er en helt anne plass. Rydder litt i huset, men nei orker det ikke hele tiden heller. Formen er jo ikke helt på topp heller, kroppen er tung og lite samarbeidsvillig.

Nei, nå vil jeg at han skal komme !!!!

Nå vil jeg få vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg inn i klubben. Lengter slik etter babyen min!

Skrevet

ÅÅååååhhhh.... jeg også blir med her. Skal prøve meg på en tur i butikken nå. Må jo ha middag liksom, men jeg går som en krok da. Vondt i magen. Har dyttet innpå altfor mye kanel og kaffe... :/

Skrevet

Jg er litt beskymret for at vannet skal gå når jeg er ute av huset jeg. Har fått streng beskjed av legen om å legge meg ned hvis det skjer. Babyen har visst ikke festet seg.

Ser for meg meg selv ligge på gulvet på lidl i en diger dam med fostervæske mens folk triller trallene sine forbi :P

Skrevet

Ble så irritert på søstra mi som skulle være en bedreviter og sa at det var ikke lurt å begynne å tenke på fødselen ennda nei. Måtte heller regne med at jeg gikk over. For hun måtte jo gå over 16 dager. Jeg har to barn fra før og vært gjennom dette før. Det er ikke slik støtte en trenger på slutten , (har 11 dager til termin.). Da vil en høre at magen har sunke ned og at ja, nå blir det sikkert snart...

Skrevet

Har tenkt tanken jeg og men, heldig vis har hodet festa seg til meg så da er det ikke så kritisk.

Skrevet

heldiggriser som er sååå nære... jeg stuper snart hær og har jo 32 dager igjen etter ul termin.. meeen ifølge menstermin er jeg fødeklar så er lov å kanskje håpe litt at den stemmer mere:P

Skrevet

men trenger ikke å få for mye beskjeder den veien heller. Alle har sagt til meg at de har følelsen på at jeg kommer til å få før termin. jeg er nå 4 dager unna termin og sååååååå utålmodig.Var jo såååå sikker på at jeg fikk i mai

Skrevet

Ja, det er sant.

Leste at en tung middag skulle hjlpe til at ting skulle kommer i gang. Så nå drar jeg og kjøper inn til Komle middag (jeg kaller det egentlig klubb).

Det e jo lov til å prøv.

Skrevet

Kaller det for potetball vi. Skal spise det på tirsdag vi. Det er første dag etter termin. Hvilke andre middager er "tunge"

Skrevet

Grillmat er tungt, men har ikke merka noe te det, slik at det hjelper.

Skrevet

Jeg er ikke så glad i grillmat. Dessuten så vil jeg helst slippe halsbrann. Kanelspising har gitt noen ubehagelige netter-

Skrevet

Oj... her står hønsefrikaseen og putrer, håper det kvalifiserer som tung mat....?!

Skrevet

Skrive under her! 4 dager til termin og jeg holder på å bli gal av å gå å vente.. Har prøvd litt av hvert... satt ute å luka skråningen i går kl.20 på kvelden!! Etter å ha gått tur.. ellers har vi prøvd å ha masse sex også, men det ender med en masse kynnere..

Men er det ikke fullmåne i natt??? Er jo lov å håpe at det har virkning da?? Så jeg får vel forføre mannen min i kveld også, å håpe at de kommer en frisk, velskapt, nydelig liten gutt til oss i morgen :-)

Vi får krysse fingrene for hverandre jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...