Gå til innhold

Har vært hos JM, og jeg har.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 cm åpning!!!!!!!

Herregud så spennende, jeg har jo hatt så sterke kynnere de siste dagene + at slimproppen gikk for 2 uker siden.. Så jeg var veldig spent da da jeg spurte om hun kunne sjekke om jeg var moden. Hun strippet meg også, og det var jo ikke vondt jo, jeg ble så overrasket, siden mange sier det er vondt.

Så nå fikk jeg beskjed om å gå i 30 min, slappe av, og ha sex i kveld, så kanskje jeg fikk igang litt rier her ;)

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååååå spennende. Sleng over litt åpning hit også er du snill??!!!!!!

Skrevet

Her ta imot-----------------------------------------*********************************************************************************

;)

Skrevet

Jeg var på føden i går pga 5 timer med regelmessige rier, hadde også 2 cm. åpning, men var ikke i fødsel enda:-(( så håper det skjer noe snart.

LYKKE TIL:-))

Skrevet

Oj så spennende for deg også da :) vi får krysse fingrene for at det snart tar seg opp, og kommer skikkelig i gang. Lykke til..

Skrevet

Å så spennende Muffin! :-) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

ble strippet "light" i dag jeg også

hun ville ikke ta for hardt i sa hun, var redd jeg skulle begynne å blø ....bla bla bla..... hadde vi vert på sykehuset skulle hun turd å ta mere i da sa hun blæh!

men siden forrige torsdag hadde jeg åpnet meg ytterligere en cm, var 3 cm åpning nå, hun rotet litt rundt oppi der- kom bittelitt blod på hansken (som hun viste "stolt" frem) hehe:)

og nå FORLANGER jeg litt action her altså!! skal gå meg noen harde runder i bratte skogen her utforbi (gått et par ganger allerde, men er jo sååååååå vaaaarmt!!!) måtte ha litt pause

når er terminen din da muffin??

Skrevet

Ja jeg håper inderlig at det setter igang snart... Nå kjenner jeg bare noen lette "tak" i ryggen, så jeg har tenkt til å gå meg en tur snart, i håp om at det hjelper :) For jeg er såååååå klar....

He he var så sprøtt når JM kjente oppi der og sa hun kjente hodet til babyen ;)

Får håpe det skjer noe snart hos deg å da tjukkebollafeita... Merker du noe i dag du eller?

Jeg har termin 12 juni...

Skrevet

Takk Alva ;)

Skrevet

Så spanande!! Håper det skjer ting rundt fullmånetider då muffin, eller før :) Høyres i alle fall ut som du er nærare fødsel enn meg *hehe*

Skrevet

Ja de sier jo at det er noe med fullmåne og fødsel :) så det er jo lov å håpe...

Håper det snart er noe på gang hos deg å da tosofo ;)

Skrevet

Eg har det eigentleg ganske fint eg, er ikkje møkklei liksom *hehe* Så her er det berre rolege dagar med vasking av babykle og strikking. Men spør meg igjen om ei veke og då er eg nok rimeleg klar for å ha baby på utsida av magen!!

Skrevet

får alle vonde kynnere før man får rier?? eller kan riene komme uten at man har hatt vonde eller mye kynnere??

Skrevet

Camilla: Eg håper i alle fall ikkje det! Har ingen vonde kynnarar, men ein og annan som eg merkar (som oftast merkar eg det berre viss eg tilfeldigvis har handa på magen og magen blir STEINhard)

Skrevet

HJELP - nå er det mange rundt min termin som opplever action!!! Fy flate så spennende da. Kanskje fullmåne gjør susen?

Hurra for alle som snart opplever et lite knøtt i armene - måtte jeg også være litt før termin denne gangen.

Skrevet

Hei tjukkebollafeita!

Artig at du ble strippet i dag. Jeg ble ikke det. Gutten min er stor men ikke så stor at de ville gjøre noe for å starte. (han var ca 4300 nå) Fikk beskjed om å dra hjem å ha samleie (var vel mest på spøk da) Så i kveld blir det ingen bønn!

Skrevet

Så heldig dere er som blir strippet så tidlig... Var til jm i dag, og hun sier hun ikke har lov å strippe før jeg er ved termin... Hvorfor er det ikke likt for alle???

Skrevet

hei muffin!!

å neida... kjenner jo da selfølgelig absolutt INGENTING... bare grine og sinte hormoner om en an- alt er plutselig så drit- men latterkikkene sitter jo løst også da, så må si at humøret er EKSTREMT skiftendes om dagen....

til amilde:

jøsses meg, du har jo 11(?) dager igjen til termin jo!! synes de var teite jeg da, som ikke kunne røske litt.. (litt dum jeg nå, blir jo ikke akkurat trøstendes å si sånnt--)

her kommer trøsten: de vet vel hva de snakker om da sjø... og har sikkert kontroll over situasjonen, og dessuten er nå gjerne sånne estimeringer litt feile også da, skal se babyen din kommer ut og er ca 4 kg-- og dessuten, vondt som faen blir det jo uansett.. noen 100 g fra eller til- er et helvete likevel å få de ut det i utgangspunktet trange hullet...

og til trebarnsmamma:

hun dro litt på den (jm) idag når jeg sa jeg gjerne ville hun skulle strippe meg- hun sa at det ville hun helst ikke uten at vi var på sykehuset- i tilfellet jeg begynnte å blø (her er det 1 1/2 time til sykehuset, og hun har fått for seg at jeg skal føde fort nemmelig)

men hun skulle vere LITT mere "hardhendt" når hun skulle sjekke meg for om jeg hadde åpnet meg enda mere den siste uken

synest hun var for gentle jeg da- gjorde nå ikke noe vondt, og hun var forsiktig ja-- bare "sirkelerte" fingeren sin litt i åpningen- så var ikke akkurat noe særlig røsking (faen heller!)

grunnen til at hun sjekker meg i utgangspunktet er for å få en pekepinne på hvor fort jeg kommer til å føde (tror jeg) med tanke på hvor tidlig jeg bør komme meg avgårde, og med tanke på å skaffe ambulanse til meg eller ei (blir ambulanse nå da visst+ må kjøre innom legevakten for å sjekke åpningen atter engang når riene er igang, før vi legger ut på den lange veien til sykehuset)

Skrevet

Merkelig at JM ikke ville strippe deg før termin da, ville hun ikke se om du var moden heller eller?

Skrevet

Joda, hun kjente at jeg er medium moden, men sa hun ikke har lov å strippe før ved termin.... hm.... surt!

Skrevet

Hmmm skjønner at du syns det er litt surt ja.. Vi begynner jo å bli ganske så klare nå som vi nærmer oss termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...