Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Tør ikke å kjøpe test for det kan være noen som ser det, men jeg bare føler det. Hver gang mannen min har sagt, "du er gravid" så har jeg vært det. Og det sa han denne måneden også.. Hjelpe meg, minstejenta er jo bare 6 måneder...
St.Sunniva Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Du kan jo kjøpe test på nettet :-) www.babyplan.no/graviditetstest Ellers kan du jo gå til legen da... Men om du er gravid - gratulerer så mye !!! :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 ja.. takk tror jeg.. Dette er kjempeskummelt, tør ikke å si det til mannen min...
St.Sunniva Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Det går nok sååå bra! Kan jo være hardt med to tette for deg, men de vil jo få mye glede av hverandre da. Jeg vet ikke selv om jeg ville sagt noe før eller etter jeg tok en test, men uasett så går det nok bra :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Er du gravid så stikk innom pseudoforumet her på dib...selv er minstejenta her 7,5 mnd, og jeg er gravid i uke 25!:-) Håper du får det utfallet du ønsker!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Takk det skal jeg gjøre.. i dag skal mensen komme, om den kommer.. Men den er jo ikke helt i rute etter fødselen enda så vi får se!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Ja da skal jeg snart levere en urinprøve på legekontoret.. Wish me good luck da jenter.. : )
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Lykke til! La oss få høre hvordan d går da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå