Gå til innhold

Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til min sønn har kun vært her 5 ganger siden sønnen ble født i mars,noe jeg synest er svært lite ettersom han sier han vil ta stor del i oppveksten hans og stille opp 100%. Jeg har flere ganger spurt om hjelp,da småen har kolikk,men og om han kommer på besøk. Svarene jeg får er at han har så mye på seg; jobb, de to andre barna han har fra før av og ikke minst fotballtreningen..I tillegg sier ha at han komnmer feks.i helgen, at han lover det,men når helgen kommer,så har han enten barna, tatt på seg en ekstra vakt eller er sliten etter en uke med mye stress. Kjenner jeg blir ganske irritert og når jeg sier at jeg er sliten pga mye gråting/skriking i forbindelse med kolikken,så sier han at han forstår og at jeg må slappe av og.. Hallo?? Hvem skal gå og bysse på småen og jeg skal slappe av? Nå har dette resultert i at jeg har mistet mye melk siden jeg ikke får slappet av + en kraftig senebetennelse i høyre håndledd/arm. Utenom det har han ikke kjøpt noe til småen, ikke så mye som et plagg eller bamse. Han har fått regning på bidraget og da sier han så fint at trenger vi ekstra penger utenom det,må vi bare si fra. Kunne ikke han heller da kjøpt noe til sin sønn? Han vet at jeg har lånt alt borsett fra vogn,da jeg ikke har råd til å kjøpe alt nytt + at jeg er så heldig å arve klær. Jeg klager ikke, for vi klarer oss fint alene selv om jeg er sliten,men ville vært litt fint om han kom på besøk av og til slik at småen blir kjent med pappaen sin + kanskje avlastet litt slik at jeg kunne fått sovet i 1-2t.

Hva mener dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det virker som det beste er å søke avlastning andre steder.

kolikken kan en kiropraktor hjelpe med, begge mine ble bra etter hjelp derfra.

Skrevet

har vært 3 ganger hos kiropraktor, er blitt bedre...men ikke kvitt det stakkars liten. Mine foreldre har hjelpt litt, men nå er min mormor så dårlig at de må være der hele døgnet,,, så det er ikke enkelt

Skrevet

Tror nok det beste er å innstille deg på at du er alene med ansvaret om sønnen din og søke hjelp etter avlastning et annet sted.

Tror det sliter mer på deg slik tingene er i dag, med mas og brutte avtaler. Virker på meg at pappa'en er opptatt av sitt eget liv, -utrolig synd for gutten din men det er så absolutt far's tap!

Kanskje du kan høre med helsestasjonen om de har noen tilbud?

Eller en trille pike noen timer i uken ?

Venner eller familie som kan stille opp?

Hvor bor du i verden ?

Skrevet

Nordl for Bergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...