Gå til innhold

jiiiipppiiiii....min tur i dag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

var på føden førr innskriving å ctg reg..klaget over kløen jeg hadde hatt en ukes tid..jordmor likte ikke dette med kløen,så hun ringte en lege før å høre hva han/hun syntes..så da fikk jeg beskjed om å reise hjem og komme tilbake senere med tingene mine,så skulle jeg bli satt i gang i dag..er tre dager på overtid,så det passer ypperlig:) jiippiii,jer er så glad idag...Lykke til alle dere andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så gøy! lykke til!

Skrevet

Du får ha lykke til, og gratulerer:)

Skrevet

Oooohhh.. lykke til:)

Skrevet

Hvordan type kløe er det du har hatt?

Litt nyskjerrig..

 

Lykke til, så kjempe spennende! =)

Skrevet

svangerskapskløe..klør som besatt over alt på kroppen,spes på armene og føtter..og om kvelden er det værst...prøvde å roe ned med å bruke eurax og aleo vera,men det hjalp lite..svangerskapskløe har blitt sett på som noe man må finne seg i,og at det ikke er farlig. men nå har nyere forskning vist at svangerskapskløe er farlig for babyen og for de som er over uke 30 anbefales det at fødselen startes..fant info på nett om dette..svangerskapskløe kan være noe så enkelt og ufarlig som hormonforandringer i kroppen, men i de "farlige" tilfellene er det forhøyet leververdier som gir den gravid slik kløe..

Skrevet

oida.. høres skummelt ut.. har vært plaget med endel kløe siden uke 25 jeg da, og blir gradvis værre, så håper jeg slipper unna...

 

uansett, gratulerer og lykke til både til deg og den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...