Gå til innhold

liker stemninga her inne på 2.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så glad for at stemninga her er så god!

var en snartur innom 1 tri, bare for å slå ihjæl litt tid, og der var det flere krangle innlegg!

håper det er lenge til de kranglefolka når 2. tri!

selv synes jeg det er viktig med en god tone her, vi trenger jo et forum hvor ingen spørsmål blir for teite osv! iallefall for oss førstegangs, som har spørsmål om alt i graviditeten!

på 1. så ble det kommentert skrivefeil osv! herregud! så irrelevant!

de folka burde holde seg på krangleforumet, for der er aldri jeg! :)

er såå glad i dere, jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy at du trives her da;) det har jeg hele veien gjort!! =) har bare 2 dager igjen her jeg da.. så blir rart:( gruer meg litt til å forlate 2.trimester, samtidig så er jeg jo utroolig glad for å komme over til det siste trimesteret... Har hele veien følt at den dagen aaaldri ville komme heheh;)

Er enig i at det er teit å kommentere skrivefeil.. hva har det med saken liksom?? Folk er nå rare også:)

Jeg har kooost meg her inne alså.. har spurdt om alt jeg har lurt på.. alle dumme spm som popper opp i hodet mitt;) og har alltid fått svar tilbake;) Er kjekt at det er sånn!

Lykke til og kos deg videre her på 2.trimester;)

Skrevet

JA stemninga her eg veldig god:)

Her inne driver ge å spør om alt mulig, får ofte forskjellige svar men det er hva andre har erfart osv. men ja her føler eg at eg kan spør alt mulig!! ;)

skivefeil er helt bak mål å komentere syns eg da!

håper du trives her inne;)

Skrevet

jeg og trives her inne, så stikker innom noen ganger, enda jeg har gått over til 3tri nå.. litt av gammel vane og litt fordi det er koseli her:)

Skrevet

Signerer! Synes også at stemningen her er mye bedre enn inne på 1 tri. :)

Skrevet

Enig:)

Ingen spørsmål for dumme her:) Og svar får man nesten alltid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...