Flying Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Trodde egentlig støttestrømper var noe de brukte før i tiden jeg.. Men nå har jeg skjønt at også jeg kanskje skal vurdere det.. Når begynte dere å bruke det?
*Lenn* :-)) Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har begynt Er 19 uker på vei. Kjempegodt å bruke, og det skal jo forhindre åreknuter og hovne bein/ vannansamlinger, så jeg begynner tidlig for å forebygge Har kjøpt de på apoteket
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har også begynt sånn smått, men bare når jeg er på jobb, lange gåturer eller er ute og reiser. Er 26 uker på vei. Bedre føre var enn etter snar=)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hvor kjøper dere disse stømpene da? Jeg jobber på ett pleiehjem, og di støttestrømpene di bruker der vill ikke jeg gå rundt med:) Takk for svar:) Ha en god dag alle sammen...
Flying Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2007 Takk for svar! Ettersom jeg bare er i uke 13, så kan jeg sikkert vente i noen uker da:)
Minigull07/11 Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jeg begynte i uke 17. Burde egentlig begynne før! Gud, så delig det var å få de på seg... Beina mine er så deilige nå! Løp og kjøp!
maybebaby :) Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Hm...mine støttestrømper går kun opp til kneet...ettersom jeg jobber som frisør var jeg avhengig av de til nå...er i uke 22 men....nå funker de ikke!!!...blir bare ekstremt hoven i kneet nå??...kan jo knapt bøyje kne eeterhvert uten ubehag...hva gjør jeg??...er de feil til meg eller no??
Guttemamma x 3 Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Det finnes strømper som går midt på låret (jeg synes de er mer behagelig å ha på) Flere apotek har et greit utvalg. Du kan også handle på nett f.eks. her http://www.medicusplesner.no/ eller her http://www.solidea.no/info.asp?text=3
tingeling81 Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 nokon som veit om det går an å få tak i støttestrømper som ser ut som vanleg tynn strømpebukse? tenker sånn til sommaren når ein kanskje vil gå i skjørt...ser jo ikkje så lekkert ut med tjukke støttestrømper som går opp til knea...
LynxLynx Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Jobst ultra sheer ser ut som vanlig tynne strømper. De er supre. Jeg begynte med støttestrømper lenge før jeg ble gravid... Etter sju år i barnehage begynte jeg å få antydning til åreknuter på legga, så da ble det strømper, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå